tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Hallo meiden,

ik kom jullie ook vergezellen in ronde twee. Ben vandaag ongi geworden. Nou iedereen succes in ronde twee en we houden elkaar op de hoogte.

Groetjes Suus

quote: Suus_Sander reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-07-2007 13:09:21'));

Hallo meiden,

ik kom jullie ook vergezellen in ronde twee. Ben vandaag ongi geworden. Nou iedereen succes in ronde twee en we houden elkaar op de hoogte.

Groetjes Suus

Hoi suus

Oh jammer dat je ongesteld bent geworden veel succes met ronde 2

nadia

Hoi suus,

Jammer zeg dat je ongie bent geworden maar , wel gezellig dat je er nu ook hier bij bent. Heel veel succes in ronde twee. Dat het maar een heeeeeeel vruchtbare maand mag worden he  Spannend nog ff he voor bambi !!!!! Ben benieuwd

liefs happy

Hoi,

Ik zit niet in de 2e maar nog steeds in de eerste ronde.

Heb 20 juni mijn laatste pil geslikt dus wacht nu op mijn ongi.... spannend!!

Hoeland duurde het bij julie voordat je ongesteld werd naa het stoppen met de pil?

Groetjes

Hoi hoi,

Ik had 15 juni mn laatste pil genomen werd toen 21 juni ongie en 20 juli weer. Wel jammer natuurlijk maar ook wel fijn dat het een normale cyclus is voorlopig. Dat is toch bij iedereen verschillend sommige wachten al weken. Ik weet niet wanneer je NOD is maar anders zou ik twee dagen daarna gewoon even testen. Succes

liefs happy

Hallo,

Happy zeker is het nog ff spannend voor bambi. En natuurlijk hoop ik ook dat augustus een vruchtbare maand is. Immers zijn mijn vriend en ik allebei jarig in augustus, dus laten we het hopen.

Mijn cyclus is ook gewoon verlopen en ben dus ook gewoon op de dag ongi geworden als dat ik zou zijn als ik de pil nog slikte. Dus zoals happy al zei als je al twee dagen overtijd zou zijn gewoon ff testen.

GroetjesSuus.

hallo allemaal,
Het wordt steeds drukker hier. Maar hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Ik moet nog minstens 2 dagen wachten, daarna kan ik waarschijnlijk door naar ronde 3 om daar hopelijk niemand van jullie tegen te komen (omdat jullie doorgaan naar het "gelukt in 2 rondes"-topic)
@happy: dat wordt stilletjes klussen. Geen boormachines en hamers na tienen!!
liefs sterretje7

Hoi meiden,

Gezellig druk alweer zeg !!!!!
@suus ; dat zou mooi zijn dan in augustus zeg, een mooier kado zullen jullie denk ik niet kunnen verzinnen.

@sterretje ; we gaan naar een hotel en we hebben alle kamers naast elkaar. Denk dat ik maar een kamer op een andere verdieping ga vragen

Meiden succes en tot kwebbels. Ga naar een kinder verjaardag nu

liefs happy

Terug
Bovenaan