tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

hoi hoi

hoe is het met jullie, hierzo is het prima..
@ sterretje, nee de ziekte kan geen kwaad zolang alles goed onder controle wordt gehouden.
de medicijnen die ik slikte hebben we ook eerst langzaam af moeten bouwen, en vervolgens hadden deze ook nog een uitwerkingsperiode van een half jaar, en toen dat half jaar voorbij was kreeg ik nog onderzoeken en toen bleek dat alles goed was kregen we dus ons groene licht..
dus we zijn al even aan het wachten.
maar ja nu dus bezig aan ronde twee..
hebben jullie ook al vakantie?

liefs kleintje..

Pfff meiden,

Op sommige topics is het heel gezellig  NOT,
Waar is iedereen mee bezig, zeker last van de hormonen ofzo.
Hoop dat we hier gezellie blijven doen he.

xxxx Bambi

Hallo,
@suus: Da's toevallig, mijn eerste nod (oftewel wod) viel samen met    verjaardag van mijn man. En bij jou?

@kleintje82: Ik vind het knap dat je zo'n engelengeduld hebt. Lijkt me moeilijk als je moet wachten op anderen om groen licht te krijgen. Maar , dat je niet al te lang meer hoeft te wachten.

@Bambi82: Dat was in ieder geval niet mijn bedoeling. Kom trek het je niet aan, misschien was diegene wel ongi.  Kom hier, dan krijg je een dikke .

liefs sterretje7

Hoi bambi

Nou zeg, lekker gezellig allemaal. Als je iets neerzet wat en ander niet bevalt krijg je de kat ! Ben blij dat we hier gewoon gezellig kunnen kletsen en alles kunnen vragen. Niet iedereen is hetzelfde !!!!!! Hoe is het verder met je ? Ik kom net binnen van een kinderverjaardag. PFFFF heftig hoor, klein huis en wel 15 kinderen. Wel leuk het ging al weer kriebelen, een tweeling van drie weken echt schattig. Tot babbels ..... zijn de duivels er nog niet ?

liefs happy

Hoi happy,

nog geen duivels nee, hoor dus nog niet thuis hier hihih.
Afwachten dus.

gr. Bambi

hoi meiden

even een vraagje,,
net als jullie ( denk ik ) ben ik zo nieuwschierig of ik nu wel of niet zwanger ben, nou heb ik ergens gelezen dat er testen zijn die je al een paar dagen voor je NOD kan gebruiken, maar ik kan nergens meer vinden waar, weet iemand van jullie dit?
En is dit ook echt waar?
En hoeveel dagen voor je NOD kun je die dan gebruiken?
dat is wel meer als 1 vraag maar hoop dat iemand antwoord hierop weet..
@ sterretje ja je zegt het inderdaad goed een engelengeduld hebben we moeten hebben, maar goed als je weet dat dat beter is voor het kindje, dan doe je dat automatisch.

liefs x kleintje.

Hoi kleintje,

Ik heb testen van matecare online bestld. die zouden als het goed is 4 dagen voor je nod al posietief kunnen testen. Ff googlen en je heb ze gelijk.

Heb zelf ook getest 2 dagen voor nod, hellaas nega. morgen is nod. we zullen zien.
Waneer die van jou ? hoor eigelijk nog thuis bi tpoic 1e ronde , maar ja hiet zitten ook al een paar gezellige meiden die al aan ronde 2 zijn begonne, maar miss volg ik snel.

gr. Bambi

he bambi,,

bedankt voor de info,,ga dadelijk gelijk even google.
mijn vogende NOD is 10 augustus, dus wij zijn weer volop aan het klussen..
Altijd goed he!!     HAHA..
mijn vorige cyclus liep perfect eigenlijk, gewoon 28 dagen en de eisprong ook goed gevoeld ( tenminste ik ben ervan uitgegaan dat dat wat ik voelde mijn eisprong was) als ik dat gevoel nu vrijdag ongeveer weer krijgen dan weet ik zo goed als zeker dat dat dat mijn eisprong is,,

Wanneer is jouw volgende NOD dan??

liefs kleintje..

Terug
Bovenaan