tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

hihi, het wordt steeds leuker!!

Bambi:  koffie vies vinden.....valt dat ook nog onder de noemer ontpillen?

Ik weet niet pip, is dat ontpillen ???

Had net me moeder aan de telefoon en die zei oooh meid ben je niet zwanger !!! ik huh hoezo, nou zegt ze ik merkte het meteen als me koofie niet meer smaakte was het raak !!  Nou zeg ik je !!!! What the f*ck. Moet nog 10 dagen wachten ofzo. pffff

ooooh buikkramp, ff toilet bezoeken
tot zo

xx Bambi

Is het .......... een herhaling!!!! Deze tv-makelaar had ik al gezien, enorme teleurstelling, had me helemaal geinstalleerd.
He pip, die acupunctuur heb ik eigenlijk voor/tegen migraine. Omdat ik nu geen menstruatie heb kan ze me daarvoor ook helpen, hoewel, ze heeft het nu twee keer gedaan en moet vandaag echt ongesteld worden..............nou, jullie kennen dat verhaal van dat meisje wat ongesteld moet worden?................inderdaad.
Jouw koffie smaakt niet Bambi? Oe! Dat wordt spannend!!!!

Ik vind de klus-babes wel leuk!
Stelletje ongeregeld ook, want dat zijn we! Letterlijk en figuurlijk.

Oe, krijg even weeen............zouden ze dan toch komen?
Puffen jullie even mee???

Hoi meiden,

Even een vraagje hoor tussen de namen door ...... ik heb sinds gisteren een soort van ijzer smaak  in mijn mond. Hebben jullie dat ook ? gatver zeg

liefs happy

Hoi rimke,

Zit mee te puffen hoor ...... hopen dat ze komen

liefs happy

JOEHOE!!!!

ONS HUISJE IS VERKOCHT!!!!

yes, yes, yes.....geen stress meer!!!
kunnen we ons eindelijk volledig richten op onze kinderwens!!!

Liefs, Mootje

'HOERAAAAA!!!! GEFELICITEERD!!!! Das fijn zeg, last minder of niet?

Die rare smaak had ik vorige week ergens...............was heel vreemd. Ook homonen? We gooien gewoon alles op de hormonen............lekker makkelijk. "nee hoor, was mijn schuld niet..........komt door de hormonen"......simpel zat!

Dank voor de puf-steun, we puffen lekker door!

Terug
Bovenaan