tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Wij willen bloed  zien!Wij willen bloed  zien!Wij willen bloed  zien!Wij willen bloed  zien!Wij willen bloed  zien!Wij willen bloed  zien!Wij willen bloed  zien!Wij willen bloed  zien!Wij willen bloed  zien!

of hartstikke ZWANGER zijn!

hahaha hahaha

PFFFF nou ik had enorme weeen hahaha. nee ben ff op het toilet geweest en jullie kletsen gelijk een vel vol.

he mootje gefeliciteerd he met de verkoop. !!

ja dat lucht op he meiden ff schelden op dat rare lijf van ons.

Poe, heb echt last van me darmen, wat is dat nou jog. heb helemaal geen zin in al dat gedoe, wil gewoon een posi test   en daar mee basta. en wel   NU !!!!
hahaha. shit het werkt niet

Hoi meiden,  

denk dat ik vannacht van jullie en van bloed ga dromen hihi .....Ga mn bedje in. Voel me niet lekker, overgeven en onwijze hoofdpijn. Tot morgen

liefs happy

ooh meid, das niet zo leuk, ga maar lekker je bedje in. en niet raar dromen he.
slaapse

xxx Bambi

Bambi: Geen koffie meer lekker vinden??
Vriendinnen om me heen begonnen allemaal als eerste met de koffie laten staan.....

Vraag  me af waar je het nog meer snel aan kan merken aan je lichaam al voor je je NOD zou hebben?

miekje

Whahaha! Bambi!!! Wat word jij inenen weer fanatiek!!!!

Happy! He gedver, niet ziek worden hoor!
Snel weer opknappen!

Bij lijkt er echt iets aan te komen, ben misselijk (heb niet eens een zak chips op) en heb een zere buik (ook dat is niet nieuw maar toch, we blijven hopen op             BLOED!!!!!!)!!!

Happy:   Jouw NOD 18 aug, de mijne 12 aug dus, klus periode net achter de rug, jij nu middenin? Go for it!!

Miekje

Rimke ?

Fanatiek wie???  ikke ??? hoezo???
Kan ik beter van jullie zeggen, met jullie bloederige taferelen.
Ik hoef geen bloed te zien hoor. ik wil een posie test over 9 dagen ofzo. hahaha

Terug
Bovenaan