quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 09:12:03&apos

);
Hoi meiden,
He happy we wachten af hoor, die banner is heel makkelijk presies zoals ze een stukje terug heeft beschreven. babybrabbel en dan naar interactive dan naar cyclusbanner en dan moet je je gegevens invullen van je cyclus en dan copieren en dan klap je hem hier in je tekst dus gewoon in je bericht.snap je ????
Bij werkte het gelijk.
He een vraagje aan jullie hebben jullie gerookt of doen dit nog???
Zo ja zijn jullie aan het stoppen, hoe heb je dit gedaan ??? of geminderd, of stop je pas als je zwanger bent??
Ik schaam me een beetje omdat ik rook, niet veel hoor en de lichtste rigaretten die er zijn, maar toch !! ik heb het al geprobeerd om te minderen en dat werkt, ik weet dat het beter zal zijn helemaal te stoppen, maar het is net als met afvallen, de knop moet om.
En die luchtjes ruiken, het word steeds erger, echt alles stnkt momenteel,
Ga zo proberen toch koffie te drinken, als het nu weer smerig is,zit het niet tussen me oren hahaha.
ben op me werk, dus weet niet of ik kans ziet om te reageren straks, anders tot vanaaf.
xxx Bambi
heej bambi
ik heb het geprobeert helemaal stoppen met roken en had savonds spontaan ruzie met mijn man (wat eigelijk nooit gebeurt). dus hebben we samen besloten om er allebei , ja hij is zo lief om mee te stoppen, er 1 a 2 per dag nog te doen en echt niet meer.
groetjes marleen