tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Hey Miekje..

Ik hoor hier eigenlijk ook niet thuis want wij zitten inmiddels in ronde 4. Ben nu 5 dagen overtijd!!! Spannend!!!

Liefs, Mootje

hee meiden,
even berichtje vanaf het werk. Is hier rustig.............
Bambi: ik rook ook nog................ook niet zoveel maar ben blij dat jij het ook eerlijk durft te zeggen.
Ik heb nog steeds een vreemdsoortige afscheiding en heb hier even met de gyn overlegd. Die raad toch aan om bloed te laten prikken omdat ik niet op provera reageer en gewoon geen cyclus heb..............ga zo de dokter dus maar even bellen.
Liefs Rimke

Hé meiden,

@ mootje: 5 dagen over tijd dat is spannend..... ik hoop het voor je. Ben ik in ieder geval niet de enige die wat rondes verder is.

@bambi en rimke: ik rook ook, niet zo heel veel, nooit gedaan maar helemaal stoppen is ook nooit gelukt. Probeer nu nog  alleen op feestjes te roken maar heb er de laatste tijd zoveel! Zodra ik weet dat ik zwanger ben stop ik meteen helemaal maar ik weet dat het beter is om dit nu al meteen te doen maar moeilijk.......

Trouwens ik zet gewoon 2 pagina's naast elkaar open, kan het anders ook niet onthouden wie wat geschreven heeft.

Groetjes

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 09:12:03'));

Hoi meiden,

He happy we wachten af hoor, die banner is heel makkelijk presies zoals ze een stukje terug heeft beschreven. babybrabbel en dan naar interactive dan naar cyclusbanner en dan moet je je gegevens invullen van je cyclus en dan copieren en dan klap je hem hier in je tekst dus gewoon in je bericht.snap je ????

Bij werkte het gelijk.

He een vraagje aan jullie hebben jullie gerookt of doen dit nog???
Zo ja zijn jullie aan het stoppen, hoe heb je dit gedaan ??? of geminderd, of stop je pas als je zwanger bent??
Ik schaam me een beetje  omdat ik rook, niet veel hoor en de lichtste rigaretten die er zijn, maar toch !! ik heb het al geprobeerd om te minderen en dat werkt, ik weet dat het beter zal zijn helemaal te stoppen, maar het is net als met afvallen, de knop moet om.

En die luchtjes ruiken, het word steeds erger, echt alles stnkt momenteel,
Ga zo proberen toch koffie te drinken, als het nu weer smerig is,zit het niet tussen me oren hahaha.

ben op me werk, dus weet niet of ik kans ziet om te reageren straks, anders tot vanaaf.

xxx Bambi

heej bambi
ik heb het geprobeert helemaal stoppen met roken en had savonds spontaan ruzie met mijn man (wat eigelijk nooit gebeurt). dus hebben we samen besloten om er allebei , ja hij is zo lief om mee te stoppen, er 1 a 2 per dag nog te doen en echt niet meer.

groetjes marleen

Heej meiden

wat is nou allemaal de bedoeling.
we willen een nieuw topic oke maar ik vat de rest niet helemaal.
groetjes marleen

Hoi meiden,

Nog ff snel, voor dat ik ga eten en dan straks op het nieuwe forum, hahaha

Pijn om te horen dat ik niet de enoge ben die nog rookt, tja je hoort tenslotte zo veel , dit niet goed en dat niet goed, maar heb me ook voorgenomen zodra het raak is laat ik de sigg.staan.

Rond 7 uur had happy gezecht dus dan gaan we starten met de nieuwe, maar ook met de banners??
Happy kwam er niet uit, dus weet niet of dat nog de bedoeling is.

kom rond 7 en ff terug, maar moet vanaaf ook nog klussen in het nieuwe huisje van me zusje hahaha, nee ander klussen he.

tot straks,

xxx Bambi

heej meiden
hoezo nieuw forum, is mij iets ontgaan of kan ik gewoon niet lezen.
wie kan mij het uitleggen.
straks gaan jullie allemaal weg en blijf ik alleen acht vind het net zo gezellie.
groetjes marleen

sorry ben beetje gevoelig vandaag

Terug
Bovenaan