tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

@bambi:   hoe bedoel je blond?? lekker handig ja met topic als titel 2e ronde hihi.
                            ben ik dan de enige hier die in de 3e ronde zit?  
                             heb niet zo snel topic gezien voor 3e ronde, nou ja loop ik er gewoon één voor, eerste ronde van ons was toch ook maar half half mijn man moest toen geopereerd worden en daarna moest ik even bij hem uit de buurt blijven!

Welterusten allemaal

Hoi meiden, zal morgen officieel het nieuwe topic openen hihi  . Allemaal met de naam eens dan? Meiden ik zal wel heeeeel dom zijn maar snap geen bal van die banner plaatsen. Ben niet zo n held met computers. Kan iemand het misschien heeeeeel goed uitleggen want, vind het wel erg leuk !!!!!!! Slaap lekker   KLUS BABES

liefs happy

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 14:32:49'));

Hoi meiden,

@rimke; jeetje zeg wist niet er zoveel mogelijk was ivm je cyclus. Je lichaam schrikt straks zo dat het eruit plonst hihi grapje hoor ...hoop echt voor je dat dit allemaal gaat werken....blijf voor je duimen

@marleen; jou vriendin die gewoon ongesteld werd, heeft zij tussendoor ook getest of niet. Mijn vriendin namelijk wel en pas na twee of drie ongie s en een heleboel testen bleek toch dat ze zwanger was

@debby; echt heel vervelend voor je. Snap dat dit je even teveel werd. Sterkte meid

@miekje; bedankt voor je steun, moeilijk he om te weten of we het goed doen en op het goede moment. Zo blijft het na iedere klus  afvragen of het gelukt is he

@bambi; dat is een leuke droom, misschien zegt het wel wat. Zal heel hard voor je gaan  en blijf van de koffie af hoor whahaha

Zo meiden ga weer even de zon in  ik vind nog steeds klus babes het leukst en als we het eens kunnen worden starten we een nieuw topic. Vanaaf ben ik er niet, probeer voor zessen nog even hier langs te komen
doeiiiii meiden

liefs happy

heej happy
ja idd dat had zij ook terwijl ze wel echt zwanger was al 4 maanden toen het er pas uitkwam en ze dus eindelijk niet meer ongi werd.

groetjes marleen

heej meiden

idd de meeste mensen klussen op normale tijden maar aangezien ik pas rond 1 uur thuis ben na me werk word het dus snachts.

verder had ik vandaag weer een plasdag, echt bale.
en heb mijn avond eten er uitgegooid (half bakje friet) en elke etenslucht werd ik misselijk van. beetje vreemd dus want heb daar nooit last van.

weltrusten allemaal

groetjes marleen

Goedemorgen meiden,

Lukkt het iedereen om vanaaf hier te zijn? Wel zo leuk als het nieuwe topic gelijk vol geluld wordt  Rond een uur of zeven? Ik hoor het wel   fijne dag meiden

liefs happy

Hoi meiden,

He happy we wachten af hoor, die banner is heel makkelijk presies zoals ze een stukje terug heeft beschreven. babybrabbel en dan naar interactive dan naar cyclusbanner en dan moet je je gegevens invullen van je cyclus en dan copieren en dan klap je hem hier in je tekst dus gewoon in je bericht.snap je ????

Bij werkte het gelijk.

He een vraagje aan jullie hebben jullie gerookt of doen dit nog???
Zo ja zijn jullie aan het stoppen, hoe heb je dit gedaan ??? of geminderd, of stop je pas als je zwanger bent??
Ik schaam me een beetje  omdat ik rook, niet veel hoor en de lichtste rigaretten die er zijn, maar toch !! ik heb het al geprobeerd om te minderen en dat werkt, ik weet dat het beter zal zijn helemaal te stoppen, maar het is net als met afvallen, de knop moet om.

En die luchtjes ruiken, het word steeds erger, echt alles stnkt momenteel,
Ga zo proberen toch koffie te drinken, als het nu weer smerig is,zit het niet tussen me oren hahaha.

ben op me werk, dus weet niet of ik kans ziet om te reageren straks, anders tot vanaaf.

xxx Bambi

Hey bambi,

Ik heb nog nooit gerookt, dus heb dit probleem niet !!! Ik ben wel benieuwd hoor naar jouw NOD. Je hebt allemaal van die bijzondere kwaaltjes ..... geen koffie meer lusten is toch geen ontpillen  Dat met die banner , ik zal wel heeeeeeeeeeel dom zijn maar ik snap er niks van.... code? hoe krijg ik hem hier anders maar geen banner hoor, kan er niet zo goed tegen als iets niet lukt. Gooi straks mn laptop door het raam
werkse meisje

liefs happy

nou heb net weer koffie ingeschonken. zelfs met heel veel melk is het niet lekker, mhh raar hoor.

He happy geeft niks als het niet lukt, hoop dat je er nog uitkomt en anders jammer dan. hahaha

me werkgever komt zo dus zal wel het laatste berichtje zijn,
ik probeer vanaaf er te zijn , maar kan niks beloven.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan