Twijfel 3D echo

Hallo Lynn,

Ik twijfelde ook heel erg om de prijs en ik dacht het is misschien toch niet goed te zien of ik word bang dat het misvormd is. Maar mijn man wou het heel graag hij zei dat het iets is wat voor altijd is je kunt het later terug kijken enz.. Ik heb wat rondgekeken op hun site en er stond bij dat hoe later in de zwangerschap hoe beter (tot 32weken) dus ik heb de 3D/4D echo gehad met precies 32 weken en ik kan je garanderen het is het zeker waard! zooo mooi en bijzonder, we konden al zien op wie hij leek en hij was veel aan het bewegen en zodra ik ging lachen moest hij ook lachen het was allemaal goed en duidelijk zichtbaar. Ik heb van hun meegekregen een mooie tas met een paar cadeautjes, DVD van alles wat er is gefilmd met hartslag (hier luister ik elke dag naar) en 25 foto's
ik heb absoluut geen spijt en ik dacht eraan om met elke verjaardag van hem de dvd ook op te zetten.
lang verhaal :$ Succes met je beslissing!

Liefs,

Lahijan (Augustus mama)

PS. voor een tweeling kan dit ook maar nemen ze meer tijd voor in beslag dus nog leuker en langer genieten.
 
Meid ik zou zeggen als het je leuk lijkt en je kunt het geld missen, dan doen!!

Ik heb het bij allebei de kids niet gedaan en had toen wel een dvd met de 20 weken echo. Nu kregen we een medische echo met 20 weken en hier maakte ze dus geen dvd opname. In de auto zei ik nog tegen mijn man wel jammer hebben we van die andere 2 wel en nu niet.
Toen begon ik al te twijfelen of we niet een 3d echo zouden laten maken. Twijfelde niet voor het geld (95 euro) maar meer omdat je er na de zwangerschap niks meer mee doet.
Maar na die foto's van dbby begon het weer te kriebelen en toen mijn schoonmoeder zei ach het is toch zo leuk ook voor hun zelf voor later was ik om!
Heb nu een afspraak voor 11 sept ben dan bijna 28 weken.
Het ergste wat er kan gebeuren is dat het je wat tegenvalt en je je geld kwijt bent maar het blijft (lijkt mij) een mooie ervaring.En je kunt weer ff spieken!!!

Succes met je beslissing!!
liefs
 
Ik ga volgende week, was ook aan twijfelen maar wil toch wel heel graag...ga naar dezelfde als bi de
Geslachtsbepaling...
Bij haar is het zo dat als je voor de tweede keer in dezelfde zwangerschap komt je 25 euro korting krijgt...
Normale bedrag is 75 euro...is alleen 3D met paar foto's dus geen dvd o.i.d
Ben dan precies 28 week...
Als ik dat zo lees zit er veel prijsverschil in...
Ik ga naar Groningen first-look...
Vind het ook een fijne vrouw neemt alle tijd en als ie niet goed ligt Ofzo krijg ik nieuwe afspraak...
 
Ik twijfel ook enorm.idd als je dan de echo's van de andere dames ziet, maar aan de andere kant de prijs echt veel geld. We dubben nog ff verder.

Liefs,x
 
Wij doe die pretecho ook gewoon. Het is bijzonder om te zien. EN we hebben het voor de eerste ook gedaan. Wil niet achteraf gezeur horen: bij mijn broer hebben jullie dat wel gedaan!!!!!

Hahaha, ook kan mijn vriendin dan mee gaan kijken

Liefs
 
Wij doen het niet. Ik vind het te duur.... en we hebben het bij Evi ook niet gedaan. Haha dan krijg je inderdaad, waarom bij de ene wel en bij de ander niet...
 
Hey lieve Lynn,

Wrs heb ik bij jou om de hoek van mijn dochtertje de 3D/4D echo laten maken, ha ha. De echo viel mij persoonlijk een beetje tegen. Vooral omdat het beeld steeds stil gezet wordt. Ik vind een gewone echo veel leuker omdat je dan de kleine ziet bewegen. Je moet ook geluk hebben dat de kleine goed ligt en het is idd behoorlijk prijzig. Om eerlijk te zijn hebben we de DVD een keer aan mijn ouders laten zien en daarna is ie in de kast beland... Je moet zelf beslissen, maar ik ga het deze keer niet weer doen. Ik koop liever iets leuks voor de nieuwe spruit :)
 
Hoi Lynn,

Ik heb ook heel erg getwijfeld. Ik vond die plaatjes ook altijd een beetje eng.
Maar ik denk dat dit mijn laatste zwangerschap is en toen ik erachter kwam dat mijn verzekering het tot 100 euro vergoed (jaja FBTO is echt de beste verzekering als je zwanger bent) heb ik besloten om het toch te doen. Ik ga het denk ik rond de 26/27 weken doen. Dan schijnt een baby er al heel mooi uit te zien en niet zo eng dun.

Liefs
 
Terug
Bovenaan