twijfel: creche of niet?

A

Anoniem

Guest
Ik twijfel echt heel erg. Tyche hoeft niet naar een KDV ofzo omdat ik altijd bij haar ben en naar het werk kan ik haar meenemen. Maar ze komt dus ook nooit met andere baby's in aanraking. En als ik dan zo die foto's zie van Annique met haar vriendje op de creche dan vraag ik me wel eens af of dat voor Tyche ook niet leuk zou zijn.

Wat is jullie mening?

Of is er iets anders waar ik Tyche met andere baby's om kan laten gaan?

Groetjes Kirsten

Hoi!!!
Wij hebben een dag per week opvang nodig omdat we mijn ouders niet twee dagen willen belasten. En wij wilden graag een dag kdv om de reden waar jij mee zit, dus meer contact met leeftijdgenootjes + het ritme van een dag kdv.
Ik denk dat dit voor een kindje heel leuk en leerzaam is en goed voor de sociale ontwikkeling.
Ik kan me voorstellen dat je twijfeld als je geen dag opvang nodig hebt maar ga eens kijken bij een kdv en kijk ook even wat het je gaat kosten.
Wij hebben allebei geen topsalaris en betalen per maand € 30,00 voor een dag per week.
Succes met je keuze!

groetjes Danielle.

Hey,

Dean gaat meestal 2 ochtenden in de week naar het kinderdagverblijf. Hij staat voor 2 hele dagen ingeschreven (ik had tot voor kort 2 banen, waarvan ik er 1 heb opgezegt, vandaag die 2 hele dagen). Ik merk aan Dean dat hij het er ontzettend leuk vindt. Het contact met de andere kinderen is echt goed voor 't ventje. Op het kdv zijn de kinderen in de  leeftijd van 8 wkn tot 4 jaar. En, ook niet geheel onbelangrijk: wij betalen voor 2 hele dagen maar € 14,- in de maand! Het hoeft dus helemaal niet duur te zijn.

Groetjes,
Nelly.

Heej Danielle, vind het toch wel moeilijk om 30 euro in de week te betalen terwijl het gewoon niet nodig is eigenlijk. Ik zal het er eens met mijn man over hebben.

En Kiekje, waarschijnlijk een wijs besluit om hier niet in discussie te gaan . Ik wacht je mail wel af maar ik weet ongeveer wel wat er in zal staan haha.

Hmm Nelly dat is dan wel weer een ander bedrag.. ik zal het hier eens opvragen.

Kirsten, het bedrag wat je uiteindelijk zelf moet betalen ligt gewoon aan jullie gezamelijke inkomen.

Ik geloof dat Kiekje er fel op tegen is, toch? Hahaha.

Hoi Kirsten,

Ik ben vóór het KDV..

Als ik niet gewekrt had dan was Kay hoe dan ook één dag gegaan. Hij heeft het er zo enorm naar zijn zin! En inderdaad, vriendjes in overvloed!
Zodra kay een van zijn leidsters ziet begint hij helemaal te glunderen en te lachen. Als ik hem dan neerzet zet hij er een vaart in om zo snel mogelijk bij de kindjes te zijn en lekker te gaan spelen. Hij heeft vaak nog geen tijd meer om me gedag te zeggen!..

Ik vind het dus geweldig!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan