twijfels wel of niet borstvoeding geven!

Hey meiden,

de laatste dagen heb ik ineens erg twijfels of ik wel of niet borstvoeding wil geven.. Ik was eerst altijd sterk overtuigd dat dit niets voor mij was (los dat het voor het kindje ook goed is)

Maar nu ga ik toch denken dat ik een vergissing maak als ik het niet doe.. dat ik ook iets heel bijzonders mis...

Twijfel heel sterk.. ik heb ook wel weer andere argumenten om het niet te doen, maar mijn gevoel gaat op en neer. Ben ook een weegshaal dus komt wel vaker voor dat ik schommel van mening.. word er soms een beetje gek van..

herkennen meiden dit die eerst een sterke overtuiging hadden??? wat doen jullie??

hopelijk kunnen jullie helpen met mijn twijfels wegnemen...

Liefs Laurie

Ik heb gezegd dat ik borstvoeding ga geven en ben dat ook nog steeds van plan. Ik doe het omdat het mij heel speciaal lijkt en het goed is voor mijn kleine man. Ik zorg er wel voor dat er flesvoeding in huis is mocht het niet lukken.

Je kan het toch altijd proberen of op het moment zelf beslissen of je het wel of niet doet...

Ik wil zowiezo borstvoeding geven, tenzij het gewoon echt niet lukt natuurlijk, dan is er ook niet echt veel aan te doen. Dit omdat ik me er zelf gewoon goed bij voel, ik wil het heel graag, en verder omdat mijn vriend een aantal allergieen heeft waardoor het geven van borstvoeding zelfs wordt aangeraden.

Ik denk ook dat je zelf ook kan kijken als het moment daar is, proberen en anders gewoon overstappen op flesvoeding?

Liefs

Ik herken wel iets, maar dan andersom. Ik ga borstvoeding geven. Ik heb mijn oudste twee ook borstvoeding gegeven, die van bijna twee jaar nog steeds. Het is heel bijzonder en ik was vroeger bijna overal allergisch voor en het is natuurlijk. Het lijkt mij ook best moeilijk om 's nachts een flesje te moeten maken ipv shirt omhoog.

Maar af en toe denk ik nu weleens dat ik misschien eerder met de borstvoeding moet stoppen. Sinds mijn oudste is geboren 5 jaar geleden is er geen dag geweest dat er niet een kindje bij me heeft gedronken en ik moet er nog steeds weleens uit 's nachts. Dat doe ik natuurlijk met liefde, maar toch twijfel ik nu weleens of ik dat nog minstens twee jaar volhou.

Dus.. als ik jou was zou ik het wel proberen, zeker vanwege de voordelen voor het kindje. En als het niet lukt of je vindt het kolven echt niks dat je dan alsnog op flesvoeding overstapt of een combinatie van beide.

Ik ga Flesvoeding geven heb ik altijd al gezegd!
Maar je moet doen waar jij je het lekkerst bij voelt, het kan allebij, tenzij je geen borstvoeding kan geven natuurlijk. :)

X

ik ga ook flesvoeding geven.
ik wou eerst borstvoeding doen.
maar toen ik moest stoppen met me miqraine-tabletten kreeg ik heel veel miqraine.
ik heb er nu momenteel geen last van.
maar ik heb zwaar het gevoel dat het terug gaat komen.
dus als ik bevallen ben begin ik weer met me medicijnen, en daarom kies ik voor Flesvoeding.

en iedereen hier is met de fles groot gebracht dus dat komt wel goed.

Terug
Bovenaan