uit elkaar...

Jeetje meis,ik wil je heel veel sterkte wensen.
Heel erg knap dat je deze beslissing hebt genomen het zal een moeilijke tijd worden maar je zal er zeker goed uitkomen.

x

Ik sluit me helemaal aan bij de rest van de meiden. Deze situatie is niet niks, maar je moet maar zo denken: over een tijdje komen jij en je dochtertje er sterker uit. Ik ben geen voorstander van "bij elkaar blijven vanwege de kinderen". Als een relatie meer voelt als een opgave en je steeds minder gelukkig wordt, dan moet je eerlijk zijn tegen jezelf, hoe moeilijk dat ook is. Ik vind het ontzettend moedig van je dat je deze stap hebt durven zetten en ik wens jou en je dochtertje heel veel sterkte!

Veel liefs, Lin

Hoi Evelien..
Had net een heel verhaal getypt, maar na een foutmelding lukte het versturen niet ..

Ik wilde je ook even een hart onder de riem steken.
Knap besluit van je, maar ws het beste als je er zelf maar helemaal achter kan staan.
Hoop dat je mensen om je heen heb die met je meedenken..
Je schreef het idd al eerder..en hebt je best er voor gedaan..snap ook heel goed dat je het jammer vind van een evt tweede kindje..
Maar als je eenmaal alles weer op de rit hebt..komt dat heus wel als het voor je weggelegd is.
Hoop dat je met Ray tot een goede regeling kunt komen voor je meisje..maar ws wilt hij ook het beste voor haar..
Wens je alle succes...je komt er heus wel!!
Liefs Rina

Heel veel sterkte! Ik weet verder niet wat ik moet zeggen alleen dat ik het heel vervelend voor je vind, maar ook knap dat je de stap durft te zetten om voorjezelf en je kind te kiezen.

Gr Linda

Hi

Ik ben vrij nieuw op dit forum (hoor eigenlijk op het voorjaar 07 thuis, maar daar is het altijd zo stil) en vond het "schokkend" (ik weet even geen ander woord) jouw verhaal te lezen.

Ik wil je alleen maar heel veel sterkte wensen! Het is goed dat je voor jezelf gekozen hebt en ik hoop dat jouw man in ieder geval altijd goed voor zijn dochtertje zal blijven zorgen (in elk opzicht).

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan