uit eten

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Ik ga morgen uit eten met collega's en heb alvast in de digitale menukaart gekeken.
Nou.... er staan heerlijke dingen op maar niet voor zwangeren!
Ik denk dat ik het maar op een simpel aspergeroomsoepje houd en als hoofdgerecht waarschijnlijk kabeljouwbiefstukjes.... of toch maar de gewokte kip- en ossehaasstukjes?
Zucht... hebben jullie hier ook zo'n last van?
Groetjes Nicole 13w4d

Wanneer ik eindelijk ben bevallen (21dec) laat ik mijn man gelijk een dikke biefstuk voor me bakken!! Daar verlang ik al zo lang naar. Wij gingen regelmatig uit eten maar van mij hoeft dat nu niet meer zo, er zijn gewoon geen lekkere dingen die je als zwangere kunt eten. Ik denk dat ik na mijn zwangerschap maar eens een restaurant ga beginnen speciaal voor zwangeren zodat wij ook kunnen blijven genieten!!

Greetz,
Roos (28)

Hoi Nicole,

Ik moet eerlijk bekennen dat ik af en toe ook gewoon een medium
biefstukje neem. Ik zal het thuis niet meer klaar maken maar als ik
uiteten ben vind ik het soms gewoon het lekkerste van de kaart. Ik zal
dat nooit doen in combinatie met een 'fout' voor- en nagerecht.

Smakelijk!

Judith

Hallo,

Ik heb hier gelukkig niet veel last van...
Ik lus eigenlijk ook geen biefstuk, filet american e.d.

Geef mij maar een dikke vette schnitzel! met aardappeltjes, stoofpeertjes e.d.

Kippetje lust ik ook nog wel... maar biefstuk, e.d. lust ik toch al niet.

Liefss...

Hoi,
Er zijn toch zat dingen die je nog wel kan eten, ik vind uiteten gaan geen probleem hoor en ja ik heb ook weleens entrecote of tournado op. Had er helemaal niet over nagedacht dat dat ook een soort biefstuk is.
Ik vind de alcohol laten staan, vooral met dit weer een stuk moeilijker.
Ach nog effe en dan kan t allemaal weer.
Groetjes Rene 35+4

hoi nicole
ik eet niks anders als wanneer ik niet zwanger ben.alleen geen leverpastei en alcohol.je kan gewoon lekker eten hoor.alleen met bbqen ben ik erg voorzichtig,altijd al.dat vlees staat vaak al uren buiten de koeling,en samen met ander rauw vlees op 1 schaal.dat vind ik gewoon vies.
groetjes kari

Hai dames,

Ik heb niet echt moeite met uit eten gaan. Ik houd van veel verschillende smaken, dus ik vind altijd wel iets op de menukaart dat ik lekker vind en mag eten. De eerste drie maanden had ik er overigens wel meer moeite mee, want toen had ik heel van geen trek in bepaalde smaken. Dan zat ik soms met lange tanden iets te eten of heel lang te dubben wat ik nou moest kiezen.

Laura
25w

Nou vanavond is het zover.... ik denk dat ik toch maar voor de   vegetarische schotel ga; geroerbakte Tempeh met gembersaus en oosterse groenten met rijst.....
Ach ja ik zie het wel, bij loopt het water al  uit de mond als ik gebakken geitenkaas of brie op de kaart zie staan.....
Heb overigens nog nooit Tempeh gegeten, jullie wel?
groetjes, Nicole 13w5d

Terug
Bovenaan