uit eten

Hoi,
Eetse vanavond! ik hoop dat je eruit komt qua keuze. Gebakken geitenkaas en brie mag je toch gewoon
Dat vegetarische wat jij schreef...nog nooit gegeten.
Groetjes Rene

Hoi Nicole,

De meeste kazen mag je gewoon hebben hoor. Ik zou als ik jou was even bellen of de kaas die ze op de menukaart hebben rauw-melkse is of gewone. Dan kan je het namelijk gewoon bestellen. Elke zichzelf respecterende kok kan jou gewoon daarop antwoord geven als hij op t pakje kijkt.
Tempe vind ik erg lekker, maar ik ben dan ook vegetarier. Persoonlijk denk ik dat je zo dicht mogelijk bij je eigen smaak moet blijven. Dan de tournedos maar doorbakken....

Groetjes
en veel plezier vanavond!

Wasabimammie!

Hoi

Ook ik mis de brie enorm. Ik eet het echt niet omdat ik gewoon geen risico wil nemen.
Voor de rest als ik uit eten ga dan vraag ik gewoon of ze mijn vlees wat extra willen
doorbakken.

Biefstuk eet ik niet en leverproducten zoals leverpastei ook niet.

Ik hoef gelukkig nog maar tot 1 oktober.

Ik kan jullie zeggen de brie van president ligt al in de koelkast op me te wachten.

groetjes Petra

Hoi!

Even voor degenen die 'makkelijk' denken over het eten van rauw vlees: Niet doen!! vooral niet in die eerste kwetsbare maanden!

Het kindje van vrienden van ons is tijdens de zwangerschap besmet met
toxoplasmose. Geloof me, dat wil je echt niet op je pad hebben hoor!

Liefs van Sisi.

haha, de brie van president mag je gewoon eten hoor dit is niet van rauwe melk gemaakt!

Mag je ook geen biefstuk eten die goed doorbakken is?
Dus dat er geen rood/rauw vlees meer binnenin zit?

Hoi Anna,
Een doorbakken biefstuk mag je eten hoor, het gaat erom dat je geen rauw vlees eet.
Groetjes Rene 35+6

maar een goed doorbakken biefstuk is toch minder lekker dan een medium...
maar ik vind uit eten nog steeds erg leuk, gezellig vooral en lekker. alleen kun je nu niet meer uit de hele kaart kiezen. ja én? er is meestal genoeg wat je wel kunt kiezen.
en soms kies ik nu iets wat ik anders niet had "gedurd" omdat ik bang was dat iets anders lekkerder zou zijn. en zo leer je nog eens wat adners eten.
kortom: uit eten blijft mijn hobby! (tot groot plezier van osn uit-eten clubje)

greet

Terug
Bovenaan