uit eten

maar een goed doorbakken biefstuk is toch minder lekker dan een medium...
maar ik vind uit eten nog steeds erg leuk, gezellig vooral en lekker. alleen kun je nu niet meer uit de hele kaart kiezen. ja én? er is meestal genoeg wat je wel kunt kiezen.
en soms kies ik nu iets wat ik anders niet had "gedurfd" omdat ik bang was dat iets anders lekkerder zou zijn. en zo leer je nog eens wat adners eten.
kortom: (uit) eten blijft mijn hobby! (tot groot plezier van ons uit-eten clubje)

greet

wat een problemen allemaal!!
ik ga nu  maar even niet zovaak  uit eten... voor de afwisseling......langleve mc donalds en pannenkoekenhuis!

Hoi Allemaal,

Ik lees dat sommige wel eens een medium biefstukje eten. Dit moet je absoluut niet doen!!!. Ik ben zelf besmet geraakt met toxoplasmose toen mijn moeder in verwachting was van mij. Ik ben blind geboren aan mijn rechteroog en heb littekens in mijn linkeroog. De rest van mijn leven zal ik onder controle moeten blijven van de oogarts om een nieuwe aanval van deze parasiet te voorkomen. De kans op algehele blindheid is namelijk zeer groot. Ik verwijt mijn moeder niets omdat er toendertijd nog niets over bekend was. Maar nu kun je dat niet meer stellen en moet je gewoon je verantwoordelijkheid nemen.

Succes met de zwangerschap.

wat dat rauwe vlees (en vis)  betreft, helemaal mee eens!

maar je moet niet overdrijven als het gaat om kazen van gepasteuriseerde melk, gewoon eten als je dat lekker vindt. Echt, je helpt er niemand mee, als je het niet eet.

Gewoon  een beetje gezond boeren verstand gebruiken,  zelfs als je zwanger bent.

groetjes,
Janneke

Tja ik moet zeggen dat ik ook best wel schrik van al die mensen die zeggen dat ze rauw vlees eten. Vooral in restaurants... ik heb zelf in de horeca gewerkt meerdere malen, gaat het er niet zo hygienisch aan toe overal. Kaasjes heb ik wel gegeten. de kans op rauwemelkkaas is echt klein. Volgens mij moet je dan echt naar zo'n speciaal kaaszaakje.  

Terug
Bovenaan