Uitblijven menstruatie

<p>Toch maar spuien.</p><p>- In augistus gestopt met de pil dus allang ontpilt lijkt mij.</p><p>- Vorige nod was 3 dagen eerder, 28 februaru geloof ik. Dus nod op 3 maart.</p><p>- ik weet 300% zeker dat er een eisprong was rond 14 februari.</p><p>Heb maandag test gedaan van de Action en die was negatief. Nu lees ik op internet uit 2017 en 16 dat soms testen negatief uitpakken terwijl het wel raak is.</p><p>Ik heb verder totaal nergens last van, hooguit rommelende darmen, en een slecht humeur maar dat kan ook door de winter komen. En dus geen menstruatie terwijl ik al vrij snel weer een cyclus had. </p><p>Wie weet raad? </p>

Hoi hoi!

het ontpillen kan wel een jaar duren, waardoor je cyclus ook niet altijd kloppend zou zijn..
afwachten dus...

Ja mijn cyclus is ook nog niet helemaal stabiel nadat ik in juli gestopt ben met de pil.
Ik zou je aanraden vrijdag nog een keer een test te doen, dan heb je meer zekerheid.

Ik was na het stoppen met de pil eerst 4 maanden niet ongesteld, vervolgens een aantal maanden vrij regelmatig (28-30 dagen) en daarna zijn ineens 2 of 3 lange cyclussen tussendoor gekomen. Variërend tussen de 36 dagen maar ook 1 dik in de 40 dagen. 
Nu ben ik alweer een paar maanden redelijk regelmatig. Maar er kan af en toe ineens een uitschieter bij zitten. 
Helaas :( want het geeft je aan de ene kant hoop en aan de andere kant frustratie!
Ik zou het dus nog even afwachten. Toen ik 2 weken over tijd was zonder positieve test heb ik de huisarts gebeld en deze heeft toen een bloedtest gedaan. Maar ik hoor ook vaak dat ze je prima nog wat langer laten aankijken.. 

Hey,
Misschien einde van de week nog eens testen met kruidvat test?
Overigens heb ik 6dagen voor NOD positief getest met kruidvat terwijl action negatief aangaf. Vervolgens dagen later getest met Action en die was toen wel positief (3 dagen voor NOD). Hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je!
Succes 

Ik zou dan inderdaad morgen even testen met kruidvat 2v5! En anders eventueel je huisarts bellen om te kijken of ze een bloedtest willen doen? Weet niet hoe lang je nu precies over tijd zou zijn... 

Terug
Bovenaan