Uitblijven menstruatie

Het voelt gewoon hardstikke kut. Je kan er ook gewoon niets mee want er is ook geen menstruatie. Dus wat nu mijn cyclus wordt, pff, geen idee. Dit weekend liefst me maar ingraven onder mn dekbed en er niet meer onder vandaan komen. En ik wèèt dat ik niet mag klagen, dat er mensen zijn die al veel langer wachten of nooit kinderen krijgen maar ik sta gewoon even in de jankmodus en kan alles even de tering krijgen... sorry voor mn post. Moest het toch even kwijt...

En ook negatieve testen?
Ik ga het gewoon zien wanneer ik weer ongesteld wordt.... En klussen als ik denk vruchtbaar te zijn die dag... En toch stiekem hopen op een wonder...

Je schrijft dat je heel zeker bent dat je een eisprong gehad hebt. Heb je ovulatietesten gebruikt ?  Wat rot voor je zeg! Ik ben al vanad half juni vorig jaar niet meer ongesteld geweest. Doorgestuurd naar het ziekenhuis. Eerst vermoedens van pcos maar mn prolactine bleef aan de hogere kant. Dus dit aangepakt en als het goed is heb ik vandaag mn eisprong. Gisteren knalpositieve ovulatietest vandaag was de streep al iets minder dik en heb de steek in mn lies niet meer echt. Medicatie werkt zo te merken. Ik zou de huisarts anders eens informeren als ik jou was. Tegenwoordig sturen ze je sneller door naar de gynaecoloog. Succes! Het komt vast goed ookal duurt het wat langer. Uiteindelijk wordt dat wachten beloond!

Mijn huisarts hanteert nog een beleid uit 1900... ga eerst afwachten of het vanzelf goedkomt maar anders ga ik begin mei echt eens horen idd! Wel gek want sinds het stoppen heb ik gewoon normale cycli gehad... en dat snap ik dan dus niet. Menstruatie kwam gewoon weer meteen goed op gang.

29 december was mn laatste keer. Zit momenteel op dag 73.. pff killing dit. Vrijdag naar de gynaecoloog, ben erg benieuwd.
Weet iemand hoe zo'n 1e consult eruit ziet?

Hoi, 

Ik lees graag even mee. Ik ben toch zelf ook wel een beetje benieuwd. Zou afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden, maar had vanaf vrijdag een hele lichte bloeding, dat is gisteren gestopt. Daarnaast ben ik echt al de hele week misselijk met vlagen, gevoelige borsten,  mijn eetlust is totaal verdwenen, terwijl ik een echte snaaier ben. Als ik dan ergens trek in heb dan ben ik na 1 hap alweer klaar. 
Vanmorgen een test gedaan en negatief!. 
Hebben jullie tips? 

Ik las ergens dat clearblue testen zeker betrouwbaar zijn. Of beter afleesbaar.
Als ik jou zo lees Kimberly zou ik volgende week nog eens testen. Ofwel was het een hele lichte menstruatie ofwel een innesteling. Wanneer was je nod?

Terug
Bovenaan