Uitblijven menstruatie

Nou toch wel minimaal sinds maandag denk ik... Maar we wachten het weekend af. Wel de testen in huis maar durf er nog niets aan te wagen. Rugpijn en bij vlagen misselijk. Benieuwd hoe het avondeten gaat. 

Nou toch wel minimaal sinds maandag denk ik... Maar we wachten het weekend af. Wel de testen in huis maar durf er nog niets aan te wagen. Rugpijn en bij vlagen misselijk. Benieuwd hoe het avondeten gaat. 

De zuurkool was een twijfeltje. Nu ben ik als vegetariër ofschoon ik veel kan hebben, al nooit blij met vriendliefs gecremeerde spekjes erbij. Die geur blijft nog 2 dagen hangen, bah. Na het sporten (kickboksen, zaktraining, nooit geweten dat ik A buikspieren had B dat ik ze kan aanspannen) en het was niet eens super intensief op de buikspieren gericht een erg harde buik. Ik ga dus al meer twijfelen maar wil eerst het weekend afwachten. Al zo vaak tòch ongesteld geworden... 

Wat vervelend zeg!
Je nod was 3 maart, testen blijven negatief maar ook nog steeds niet ongesteld? Ons lijf kan gekke dingen doen soms.. :(
Ik snap je helemaal hoor! Wij zijn ook al 1.5 jaar bezig en in die tijd zijn er serieus 10 mensen uit mijn directe omgeving zwanger geworden of bevallen. Dat is best pittig en verdrietig soms.
Hoop dat jullie tijd niet lang meer op zich laat wachten! 

Terug
Bovenaan