uitblijven menstruatie

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nieuw en zal me even voorstellen. Ik ben Monique.   Op 1
juli 2004 ben ik getrouwd met Erik. Eind november besloten we te stopen
met de pil omdat we heel graag een kindje zouden wilen. Begin januari
werd ik ongesteld. Eigenlijk had ik ook niet anders verwacht. Daarna
ben ik nog 2 keer ongesteld geworden. Na mijn laatste menstruatie ben
ik begonnen met ovulatietests omdat ik eigenlijk wel nieuwsgierig was
wanneer mijn ovulatie zou zijn. Ik heb 10 tests geprobeerd maar de test
gaf geen enkele keer aan dat ik ovuleerde. Nou had ik eigenlijk vorige
week woensdag weer ongesteld moeten worden maar ben dat nu een week
later nog niet. Afgelopen zaterdag en maandag een zwangerschapstest
gedaan maar weer met negatief resultaat.

Hoe kan dat nou?

Ik wordt niet ongesteld maar ben ook niet zwanger!!

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Monique

Nog even een kleine aanvulling. Ik woon in
Duitsland en had nog geen huisarts maar heb nu toch maar een afspraak
gemaakt met een Duitste (vrouwelijke) huisarts voor vrijdag a.s.
Misschien krijg ik dan wat duidelijkheid.

Hoi Monique,

Ik zou het even in de gaten houden. Ik zelf heb PCO, een syndroom waardoor je niet uit jezelf een eisprong krijgt en dus ook niet menstrueert. Met behulp van clomid kon een eisprong opgewekt worden. Ik zou nog even afwachten maar als de menstruatie uitblijft, en je negatief blijft testen, zou ik even een afspraak maken met de gyn. voor een hormonaal onderzoek.

Groetjes F.

Hoi!

Het kan ook heel goed, dat je lichaam na het slikken van de pil, nog aan het 'ontpillen' is hoor. Dit kan soms maanden duren... Je menstruatie kan dan (heel) onregelmatig zijn, en ook je eisprong moet dan nog op gang komen, dus het zou kunnen dat dat bij jou het geval is. Daarbij heeft niet iedereen elke maand een eisprong.
Ik hoop dat je, als het niet raak is, zo snel mogelijk weer ongesteld wordt, want dan heb je tenminste duidelijkheid, en kun je beginnen met een nieuwe ronde en nieuwe kansen...!
Succes!
Groetjes Jammie

Daar ben ik weer!
Vanmorgen, hoe kan het ook anders, vlak voordat ik naar de huisarts ging ongesteld geworden.
Heb nu dus duidelijkheid. Het grijpt me allemaal heel erg aan en dat had ik net verwacht. Ik dacht: We stoppen met de pil hobbyen wat aan en we zien wel. Maar ik ben nu toch ernstig telleurgesteld omdat ik bijna 1 1/2 week heb gedacht zwanger te zijn.
Maar goed, we gaan maar gewoon weer door.
Gaan nu voor de 5de ronde!!

hoi hoi.
ik ben jorie en meschien wilt een van jullie me helpen.
ik ben nu al 2 dagen over tijd 9-3-05
heb rare gevoelens in mijn onder buik en ben vaak heel moe moet ook veel plassen.
zou ik meschien zwanger kunnen zijn?????

hallo ik heb me net aangemeld dus ik moet nog even kijken hoe dit allemaal werkt maar kan wel wat vertellen over me zelf;ik woon samen met mijn vriend we zijn erg gelukkig en willen ook graag een kleine ik ben begin november gestopt met de pil en helaas nog geen resultaat we denken allebei het heeft zn tijd nodig maar toch weer balen als je weer ongesteld word!!ik heb ook wel wat problemen gehad dus dat zal ook wel wat mee spelen maar het gaat heel goed met me vanaf begin januari en ik besef heel goed dat ik de pil 11jr heb geslikt dus dat is ook niet 1,2,3 uit je lichaam dus we blijven oefenen gr

quote: jorie01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-03-2005 14:58:25'));

hoi hoi.
ik ben jorie en meschien wilt een van jullie me helpen.
ik ben nu al 2 dagen over tijd 9-3-05
heb rare gevoelens in mijn onder buik en ben vaak heel moe moet ook veel plassen.
zou ik meschien zwanger kunnen zijn?????

ja dat zou kunnen maar ga er niet vanuit anders valt het misschien zo tegen en dan baal je er zo van dat je alleen negatief tegenaan gaat kijken en dat moet je ook niet hebben of heb je al een test gedaan?ik moet morgen ongesteld worden dus ook weer afwachten het beste tot gauw gr voetbalgek

Terug
Bovenaan