uitblijven menstruatie

hallo
Ik ben nieuw dus zal me eerst even voorstellen.
Ik ben maike en ben bezig om zwanger te raken van mijn tweede kindje.
Ik moet zeggen dat ik blij ben om te zien dat ik niet de enige ben waar de menstruatie weg blijft ik ben nu 3 weken en een dag over tijd maar de zwangerschaps testen doen niks erg vervelend.
Ben vanmorgen bij mijn hiusarts geweest en die heeft een inwendig onderzoek gedaan (erg vervelend heb nu nog last) maar daar ben ik niks wijzer van geworden ik ben normaal best nuchter maar ik was echt heel erg verdrietig ook omdat ik het gevoel kreeg niet serieus genomen te worden. Ik moet het maar is af wachten tot na de kerstdagen maar welke vrouw kan dat   je wilt toch weten waar je aan toe bent!
nou ik wacht het voor de zekerheid nog maar even af misschien heb ik gewoon een menstruatie over geslagen hopelijk raak ik nu toch nog zwanger zijn nu 8 maanden geleden gestopt met de pil en ben echt weer toe aan het zwanger zijn.
Bedankt voor het lezen
Kusjes maike

hoi

nadia fijn te horen dat het goed met jullie gaat! jammer dat het einde van je zwangerschapsverlof alweer in zicht komt! hoeveel ga je werken? Kan me voorstellen dat het je lastig lijkt luca weg te brengen. maar nu heb je nog even lekker vrij!!

taat leuk weer eens wat van je te horen. ben benieuwd wanneer jullie kindje geboren gaat worden! ik ben as donderdag 1e kerstdag uitgerekend, maar kan echt niet meer wachten maar ik voel nog helemaal niks!!!  dat wordt straks nog nieuwjaar denk ik!  wat voor voortekenen heb jij gehad dan?

nou alle andere meiden laat nog eens wat van jullie horen!

groetjes jahoe

Hoi meiden,

Ik wil even laten weten dat ik vrijdag 2 januari bevallen ben van een prachtige dochter. Ze heet Lyvana en woog bij de geboorte 3635 gram. De bevalling zelf is goed gegaan alleen de placenta hebben ze op de ok moeten verwijderen. Hierdoor heb ik veel bloed verloren en heb ik een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen. Sinds maandag ben ik weer thuis en gaat het iedere dag een beetje beter. Ons meisje doe het fantastisch en dat maakt het allemaal een stukje makkelijker.

Jahoe, hoe is het bij jou? Jij zult inmiddels toch ook wel een trotse mama zijn?

Liefs Taat.

Hallo iedereen, ik ben nieuw op deze site.
Mijn man en ik zijn al een tijdje aan het proberen om zwanger te worden (sedert juni 08).   Ik was tijdens de periode dat ik de pil nam altijd heel regelmatig.   Vanaf dat ik met de pil gestopt was, was mijn cyclus wat in de war 28d; 30d; 31d; 37d; mijn laatste maandstonden dateren van 30 november.   Dus ben ik al bezig aan een cyclus van 52 dagen???   Als ik reken op een cyclus van 37d ben ik dus twee weken over tijd...   Ik heb een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief.   Gisteren ben ik dan ook naar de dokter geweest voor een bloedtest.   De dokter dacht echt ook dat ik zwanger was (bleekjes, hoge bloeddtruk, licht misselijk, heel moe).   Maar deze test was ook negatief...
Ik ben dus niet zwanger en toch heb ik nog altijd geen maandstonden?
Heeft iemand hier ervaringen mee?
groetjes Stefanie

Hallo iedereen, ik ben nieuw op deze site.
Mijn man en ik zijn al een tijdje aan het proberen om zwanger te worden (sedert juni 08).   Ik was tijdens de periode dat ik de pil nam altijd heel regelmatig.   Vanaf dat ik met de pil gestopt was, was mijn cyclus wat in de war 28d; 30d; 31d; 37d; mijn laatste maandstonden dateren van 30 november.   Dus ben ik al bezig aan een cyclus van 52 dagen???   Als ik reken op een cyclus van 37d ben ik dus twee weken over tijd...   Ik heb een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief.   Gisteren ben ik dan ook naar de dokter geweest voor een bloedtest.   De dokter dacht echt ook dat ik zwanger was (bleekjes, hoge bloeddtruk, licht misselijk, heel moe).   Maar deze test was ook negatief...
Ik ben dus niet zwanger en toch heb ik nog altijd geen maandstonden?
Heeft iemand hier ervaringen mee?
groetjes Stefanie

hallo allemaal

taat van harte zeg!! leuk hoor een meisje, wat een mooie naam! gelukkig dat je nu weer thuis bent en alles goed gaat!
zelf ben ik idd ondertussen ook moeder geworden, van een zoontje!! 27 dec 08. hij heet Mattanja Marcus, roepnaam marcus. ik reageer nog al laat omdat het best even heftig geweest is. de bevalling duurde alles bij elkaar zo'n 24 uur en was best zwaar omdat alles opgewekt moest worden omdat marcus in het vruchtwater gepoept had. gelukkig heb ik halverwege  wel een ruggeprik gehad, want anders had ik het niet volgehouden!!!
maar op het laatst tijdens het persen viel zn hartslag bijna helemaal  weg dus moest ie eruit met een knip en vacuumpomp en ik heel hard persen. toen ie erwas gelijk weggehaald en gereanimeerd enz.   hij had een infectie en heeft daar antibiotica voor gehad en 10 dagen in het zh gelegen en ik 5, maar gelukkig issie nu helemaal beter en doetie het supergoed!
nou dat was het even groetejs allemaal he
doei jahoe

Hoi

Taat en Jahoe van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zoontje

Jahoe wat vervelend dat het zon zware bevalling is geweest maar goed om te horen dat alles nu goed is. en hopelijk ben je het weer snel vergeten

Taat hoe is die nu bij jou al een beetje gewend aan het moederschap? gaat snel he.

Ik ben nu alweer een maand aan het werk. ben nu weer een beetje in mijn ritme. en wle lekker dat het maar 20 uurtjes zijn 2,5 dag in de week

hoeveel gaan jullie werken

Nou geniet er maar lekker van en tot snel wellicht

liefs nadia en een knuffel van luca

Terug
Bovenaan