uitblijven menstruatie

hoi monique,

ik reageer n.a.v. je berichtje met betrekking tot stoppen van de pil. ik ben vorig jaar april gestopt met de pil en heb bewust eerst een half jaar gewacht voor wij gingen oefenen omdat ik ook had gehoort dat omdat je jaren lang de pil hebt geslikt je lichaam eraan moet wennen dat hij je hormonhuishouding nu zelf weer moet gaan regelen, het kan natuurlijk wel hoor dat je gelijk zwanger raakt maar hoeft dus zeker niet. ik had gelijk een regelmatig cyclus alleen na 7 maanden ging die veranderen dus schijn bedriegt ik heb ook ovulatie testjes gedaan om te kijken of mijn lichaam in ieder geval het lh (luteïniserend hormoon) aanmaakt wat ervoor kan zorgen dat er een eisprong plaats kan vinden en deze waren positief. wij zijn vanaf oktober bezig en zijn omdat we niet geduldig genoeg waren deze maand al bij een gyneacoloog geweest en hebben allemaal testen gedaan waar we donderdag de uitslag van krijgen(zie bericht   bij zwanger worden ik wil zo graag) nou moest ik maandag ongesteld worden maar wat blijkt ja hoor vanochtend getest......positief. ik hoop dat het bij jullie ook zo gaat verlopen. heb geduld dan komt het vanzelf goed en heb je geen geduld doe dan gewoon net als ons en laat jullie samen ff checken of jullie zowieso vruchtbaar zijn scheelt weer een druk en weet je gelijk waar je toe bent, of gewoon net als ons dan vlak voor de uitslag weten jullie de uitslag al net als ons dat je al zwanger bent. gr. mij

hallo ,
ik ben gaan zoeken op internet naar iets over zwanger zijn .
allereerst , ik ben ray , 25 jaar oud..
ik zit met een enorm probleem , ik heb een maand of 14 een relatie gehad met een meisje , na lange tijd kwam ik er achter dat ze drugs gebruikte en eigenlijk verslaafd was, ook heeft ze schulden geen huis , woont bij haar ouders en totaal geen verrandwoordelijksheid gevoel , bv rijden in haar auto zonder dat deze verzekerd is .
nou is het fijt dat ze drie weken over tijd is , ze heeft 2 testen gedaan waarop een duidelijke streep is en een hele vage . dit alles zonder mijn aanwezigheid.
nou heb ik zaterdag een test gehaald van prodictor , ze zeggen de beste en de test met haar uit gevoerd . duidelijk niet   zwanger !
maandags gaat ze naar de dokter en die zegt wel zwanger !
ik weet echt niet of ze liegd of wat dan ook maar ik heb de relatie mehaar verbroken want wij samen werkte niet, nu weet ik dat ze al een lange tijd een kind van mij wil en abbortus is uit den boze .
wat moet ik hier nou mee , ze is echt totaal niet in staat om een kind op te voeden , ik voorspel een verschrikkelijke toekomst . heeft iemand tips of raad want ik wordt gek van het idee dat er misschien straks wel een klein wezentje rond loopt wat ook van mij is !!!
groetjes ray

Hoi Ray

ten eerste zou het kunnen kloppen dat de dokter een andere uitslag heeft. doktoren testen toch anders als met zo'n thuis-tester.
en er zijn verschillende instanties (nou weet ik zo niet welke) waar je heen zou kunnen voor de voogdij.
Maar wat dacht je van haar ouders?
Kunnen die je niet helpen.
volgens mij moet je eigen huisarts wel wat weten en anders bv de ggd.
Probeer het gewoon en je krijgt vanzelf de informatie die je wil hebben.

Alma

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op deze site en zit met een paar vraagjes.
Ik ben gestopt met de pil (laatste menstuatie 20juni) en heb een zeurende
pijn in mijn onderbuik. Ook ga ik vaak naar de WC en ben 's avonds
afgenoedeld. Zou het kunnen dat ik nu al zwanger ben?!
Groetjes, Saskia

quote: Monique schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-03-2005 13:29:23'));
Ik ben nieuw en zal me even voorstellen. Ik ben Monique.   Op 1 juli 2004 ben ik getrouwd met Erik. Eind november besloten we te stopen met de pil omdat we heel graag een kindje zouden wilen.

Hoi Monique! Dat is toevallig! Ik ben 25 jaar en op 2 juli 2004 getrouwd! Sinds augustus 2004 gestopt met de pil, maar vanaf november 2004 voor het 'echt' gegaan.
Wat grappig!
Helaas kan ik je geen antwoord geven. Op mijn cyclus is ook geen pijl te trekken. Ik duim in elk geval voor je dat je snel zwanger bent (en ik natuurlijk ook; dat zou wel heel grappig zijn!)
Groetjes,
Femke, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje

Hallo allemaal, ik probeer nu weer zwanger te worden voor mijn tweede. De eerste was binnen 2 maanden raak. Nu slikte ik de pil al helemaal niet meer, en van de week hebben we dan voor het eerst weer zonder condoom gedaan (is nu wel mijn vruchtbare periode) maar volgens mij is het meteen alweer raak. Had meteen opgezwollen borsten en dat had ik vorige keer ook. Moet nog wachten tot ik echt ongesteld moet worden, maar ik ben wel benieuwd. Wel leuk, want als het wel zo is weet ik precies welke keer het was.

hoi mdokman,
zal wel heel toevallig en heel gaaf voor je zijn zeg. Je wet het nu vast al wel...
Waar ik een beetje mee zit, is dat de eerste en tweede zwangerschap allebei binnen 2 maanden raak was( eerste is een miskraam geworden). Dus we gaan voor een tweede, ben in feb. gestopt met de pil, en verwend dat ik ben, vind het erg lang duren...
Nu zou ik onofficieel vorige week donderdag ongi en officieel afgelopen maandag ongi moeten zijn,maar ben het niet. Zou het heel gaaf vinden,maar voel me niet zwanger...
Gewoon een test doen, zou je denken, is een beetje psychisch, maar dat durf ik nooit zo goed...Toch ga ik die morgen maar doen, het voelt anders dan de vorige keer, zo ik moest het even kwijt. Dank je wel.en ik laat het weten.

ik heb een vraag ben voor het laatst ongesteld geweest op 14 september. 3 maanden daarvoor ben ik gestopt met de pil en de 2 laatste keren kwam het na 34 dagen. Nu is het al 22 oktober, de zwangerschapstest wijst negatief uit. Ik wil niet naar de dokter, wat moet ik nu doen?

Terug
Bovenaan