Uiterlijk 16 april MAMA!!!

Gister op controle geweest bij de VK. Ook het info gesprek gehad. Alles was weer in orde en de oefenweeën hebben zin gehad, want onze kleine meid is ingedaald.

Toen vroeg ze of ik nog wensen of vragen had.
Nou is het zo dat ik 6 april ben uitgerekend. Als ze niet uit zichzelf komt en ik moet worden ingeleid gebeurd dat op 20 april. En dat wil ik dus echt niet.
Dit is nl de geboortedatum van Hitler. Kijk als het spontaan zou komen, dan is het niet anders.... Maar als je dan toch een keuze hebt.
Ze begreep me helemaal en daarom is besloten om me op uiterlijk 16 april in te leiden.
Een heel raar idee dat ik nu een soort van "vaste" datum heb!!!!

Liefs Sonja

Hoi,

gek, maar wel fijn denk ik... Wel grappig, 16 april is ook de uiterste datum voor mij (2-4 uitgerekend) en dat is onze trouwdag... Dachten we 2 jaar geleden nog geen kids te kunnen krijgen en hadden we zoiets van: eerst trouwen en daarna het medische traject in om te kijken of er iets mogelijk is, 2 jaar later hebben we 2 hummeltjes!!! Bijzonder ...
Van het voornemen om als traditie jaarlijks samen uit te gaan eten zal alleen dit jaar niets terrecht komen ben ik bang, hi hi

groetjes Natasja

Nou, ik wist nog geeneens dat het Hitler zijn geboortedag was. Dat zou me eerlijk gezegd ook niet zoveel kunnen schelen. Ik beval uiterlijk 18 april, ben namelijk 4 april uitgerekend.
Maar inleiden beslist de VK toch niet? Volgens mij beslist de gyn dat? En kijken ze niet naar bepaalde data, ja, of het moet echt een hele goede reden zijn.

Nou, ik wist nog geeneens dat het Hitler zijn geboortedag was. Dat zou me eerlijk gezegd ook niet zoveel kunnen schelen. Ik beval uiterlijk 18 april, ben namelijk 4 april uitgerekend.
Maar inleiden beslist de VK toch niet? Volgens mij beslist de gyn dat? En kijken ze niet naar bepaalde data, ja, of het moet echt een hele goede reden zijn.

Nou ja zoals ik al zei; als het zo is is het niet anders...
Maar ze houden er bij ons dus blijkbaar wel rekening mee als je het aangeeft.
Daarbij vind ik het eigenlijk wel een goede reden en de VK blijkbaar ook...

Maar goed, zoals het nu voelt denk ik eerder dat ze te vroeg als te laat komt met alle oefenweeën en harde buiken :-(
De laatste loodjes zijn best heftig af en toe.

Wat wel scheelt is dat we echt het lekkere weer te gemoed gaan!!! Volgende week rond de 15 graden.
Dadelijk lekker buiten wandelen met onze kindjes. Wordt al helemaal blij van de gedachte :-D!!!

Oh heerlijk! Wat komt het toch allemaal ineens dichtbij he?!?
Volgens mij beslist idd de gyn over het inleiden, maar houden ze wel rekening met data. Tenminste bij ons in het ziekenhuis wel. Tenzij het een "spoedje" wordt natuurlijk.

Mijn vk heeft toegezegd om bij max 40 wk te gaan strippen. Niet dat dat garanties geeft...maar mij geeft het wel een geruststellend idee dat ze me niet heel erg lang laten lopen. De andere drie waren allemaal veeeeeeeel te laat. Daar zie ik nu al best wel tegenop.

Maar goed, nog een paar weekjes en dan.....

Oh heerlijk! Wat komt het toch allemaal ineens dichtbij he?!?
Volgens mij beslist idd de gyn over het inleiden, maar houden ze wel rekening met data. Tenminste bij ons in het ziekenhuis wel. Tenzij het een "spoedje" wordt natuurlijk.

Mijn vk heeft toegezegd om bij max 40 wk te gaan strippen. Niet dat dat garanties geeft...maar mij geeft het wel een geruststellend idee dat ze me niet heel erg lang laten lopen. De andere drie waren allemaal veeeeeeeel te laat. Daar zie ik nu al best wel tegenop.

Maar goed, nog een paar weekjes en dan.....

Ik hoop ook niet al te lang meer door te lopen. Ben het wel een beetje zat. Slaap slecht, etc etc. Zal iedereen hier op het forum wel last van hebben, hahaha.

Terug
Bovenaan