Uiterlijk 16 april MAMA!!!

Lieve Son, probeer even de hormoontjes in bedwang houden... Iedereen mag inderdaad haar verhaal doen, maar ook iedereen mag daar haar reactie op geven. En er zijn momenten dat wij zwangere miepen door de hormonen wat feller reageren en een ongezouten mening geven (waar we achteraf misschien een beetje spijt van hebben omdat het anders over komt dan we bedoelen). Keep it cool.... Denk aan de bloeddruk.... :)

Is het je wel eens opgevallen dat sommige mensen alleen negatieve reacties geven?! Ze lijken alleen maar op dat soort dingen te reageren!! En daar was ik even klaar mee. Vond dat ik dat ook wel eens mag zeggen.

Ik heb geen last van de hormoontjes hoor. Zo ben ik altijd ;-)

Sonja, ik heb echt niet de vedoeling gehad je hier mee te kwetsen, maar vroeg me echt af of je je wel beseft wat inleiden inhoudt? Ik heb nog maar weinig mensen gehoord die er gelukkig mee zijn geweest achteraf, ja blij dat hun kindje er uiteindelijk was... maar verder. Ik vind het erg lief van je vk dat ze rekening met die datum wil houden, maar bedenk je ook dat je mensen die hun kindje wel op 20 april zullen krijgen ook kwetst, zijn die kinderen dan minder omdat ze op Hitlers verjaardag zijn geboren, zouden die mensen dan verdrietig moeten zijn? En ik zit nu eenmaal zo in elkaar dat ik mensen graag even een spiegel voorzet en dus kritisch ben. En persoonlijk vond ik mijn kritiek niet zo ongezouten. Ik heb duidelijk onderbouwd wat mijn punt was, zonder medische noodzaak moet je niet gaan inleiden, (dat is niet goed voor de moeder noch voor het kind) en de kritiek is dus eigenlijk vooral aan je vk gericht (natuurlijk stom want die kan dat niet lezen ;)).

Ik ben er wel klaar mee...

Het spijt me als ik mensen onnodig kwets. Volgens mij kwam in mijn verhaal duidelijk naar voren dat IK!! niet op die datum wil bevallen.

Het belangrijkste uit de topic was dat ik een soort van einddatum heb waar ik heel blij mee ben!!
Maar blijkbaar kwam het negatieve naar voren...

Terug
Bovenaan