Uiterlijk 16 april MAMA!!!

Wel een fijne gedachte denk ik he? Uiterlijk mama op 16 april! Ik ben eens benieuwd of je meissie je gaat verrassen met een eerder bezoekje!
Man man man, wat gaat het snel. Zo laat je nog trots een foto zien van een vruchtzakje en zo ben je bijna uitgerekend. Pfff..... ik heb een paar maanden gemist geloof ik!

Wel een fijne gedachte denk ik he? Uiterlijk mama op 16 april! Ik ben eens benieuwd of je meissie je gaat verrassen met een eerder bezoekje!
Man man man, wat gaat het snel. Zo laat je nog trots een foto zien van een vruchtzakje en zo ben je bijna uitgerekend. Pfff..... ik heb een paar maanden gemist geloof ik!

daar zou ik geen last van hebben. Weet je de geboorte data van mussolini, lenin, stalin, etc ook??
Ik vind het belangrijk dat ik niet op 30 april ga bevallen, want dan is mijn oudste al jarig (ja, is nu ook een besmette datum he: aanslag koninginnedag...)
Overigens is het fijn voor je, dat je een streefdatum hebt!

Ik zou het ook niet als slecht karma zien als 20 april de geboortedag zou zijn. Maar ik vind het nogal wat dat ze nu al besluiten dat ze je dan maar op 16 april gaan inleiden. Er is toch geen medische noodzaak? Ik zou er ook maar niet al te blij om zijn. Inleiden is echt niet zaligmakend, ik heb het een keer noodgedwongen moeten meemaken omdat ik al 24 uur bezig was en nog steeds op 3 cm zat, nou echt dat NOOIT weer. Ik hoop van harte voor je dat je kindje eerder komt. Het is ook niet echt aan de verloskundige om een beslissing over inleiden te maken.
Overigens, ik wil je niet bang maken hoor maar ik heb een vriendin die 5 dagen lang is ingeleid toen ze 1,5 week over tijd was... Dusss 20 april is dan nog niet out of the question.

Iedereen mag toch zijn verhaal doen op het forum. Ik ga toch ook geen nare verhalen ophangen of mensen veroordelen. Als ik er nou gewoon een probleem mee heb... Zou het ook niet leuk vinden om op dodenherdenking te bevallen.
En daarbij wordt ik liever ingeleid dan dat ik 3 weken over tijd loop!!!!

En zoals ik al eerder aangaf, houdt de VK er rekening mee en weet ik ook wel dat ik alsnog de 20ste kan bevallen. En als dat zo is, SO BE IT!!! Lezen mensen...

Lieve Son, probeer even de hormoontjes in bedwang houden... Iedereen mag inderdaad haar verhaal doen, maar ook iedereen mag daar haar reactie op geven. En er zijn momenten dat wij zwangere miepen door de hormonen wat feller reageren en een ongezouten mening geven (waar we achteraf misschien een beetje spijt van hebben omdat het anders over komt dan we bedoelen). Keep it cool.... Denk aan de bloeddruk.... :)

Terug
Bovenaan