Uiteten met baby?

ProudMama

New member
Zouden jullie uiteten gaan met een baby van net 4 maanden oud? (Eet nog niet mee want is echt op de kop af).

We zijn uitgenodigd maar hebben die dag geen oppas. Maar eigenlijk wil ik ook geen ‘angst’ hebben om hem mee te nemen of dat hij gaat huilen.

Wat zouden jullie doen?
 
Hier is de ervaring gewoon lekker meenemen! Die van ons keek haar ogen uit en viel na verloop van tijd gewoon in slaap.? Sowieso ben ik van mening dat je er als gezin een stuk flexibeler van wordt als je je kind naar veel dingen gewoon meeneemt. En mocht er wel gehuild worden is de schattigheidsfactor nog zo groot dat er tig gegadigden zijn waarschijnlijk om even heen en weer te lopen en te knuffelen. ;)
 
Dankjewel voor je fijne reactie! ?
Ik wil idd er relaxed mee omgaan en niet dat onze kleine altijd maar thuis moet blijven.
Of dat we helemaal niet gaan.

Ik denk dat we hem gewoon lekker meenemen!
 
Ik vond dat ook zo spannend. Maar zon kleine vind ik nu makkelijker dan onze dreumes ?

Lekker meenemen hoor... En stel he.... Stel.... Het wordt een drama.... Dan kan je altijd nog naar huis ? (of een fles of even wandelen of knuffelen of een speen enz enz)
 
Lekker meenemen! Precies wat hierboven wordt gezegd. En zelf ben ik opgegroeid in een gezin waarin ik overal mee naar toe ging en in een restaurant na verloop van tijd gewoon slaap viel. Dan schoven ze de maxicosi gewoon half onder tafel haha! Ik heb er niks aan over gehouden in elk geval ?
 
Ik denk dat jezelf je kindje het beste kent en kan inschatten of het meer een opgave is als een plezier om hem mee te nemen.
Elk kind is anders.
Met ons zoontje hebben wij het nooit gedaan want dat was gewoon niet te doen. Onze dochter daarentegen is veel rustiger en relaxter en doen we het wel mee.
En idd als het echt drama is, kan je altijd nog gaan. 
 
Meenemen! Wij hebben onze oudste op die leeftijd in de reiswieg laten slapen met witte ruis op een telefoon in de reiswieg. Kind sliep heerlijk en wij hadden een avondje uit
 
Zeker lekker meenemen op deze leeftijd! Zodra ze gaan lopen en vaste bedtijden en bed hebben enzo wordt het ingewikkelder. Maar zo'n kleintje zeker gewoon meenemen en in de kinderwagen of draagdoek laten slapen. En idd, als hij gaat huilen, is er vast en zeker iemand die je graag helpt. En huilende babies van die leeftijd worden als schattig gezien. Jengelende peuters/dreumessen wordt een ander verhaal..
Eet smakelijk! 
 
Terug
Bovenaan