Uiteten met baby?

Hey! 
Ik zou hem ook lekker meenemen? Het beste is om het gewoon te ervaren hoe het is, als het dan soepel loopt krijg je ook meteen meer vertrouwen voor de keren erna.
Zoals eerder is gezegd is even huilen ook helemaal niet erg, je voelt je misschien dan wel wat opgelaten maar het is ook niet fijn als je anders nergens naartoe kan. Het is juist belangrijk om dit soort dingen te blijven ondernemen. 
Wij hebben onze kleine meid vanaf dat ze twee weken oud was, meegenomen naar terrasjes en restaurants. Het gaat eigenlijk altijd wel relaxed! Mensen vinden het vooral heel schattig om zo'n hummeltje te zien. Een aantal keer kwam er na een tijdje een pruillip en wilde ze gewoon even lekker op schoot of aan de borst. Het zijn natuurlijk allemaal veel prikkels voor zo'n kleintje.
 
Haha mijn reactie is juist heel anders... Ik zou het niet doen, maar komt door mijn ervaring met onze toen vier maanden oude zoon. We waren im Valencia en ik dacht hij kan lekker slapen om de kinderwagen, is gewoon een bedje. Maar daar dacht meneer anders over.
In jouw geval zou ik zeggen, doe het gewoon en kijk hoe het gaat, elk kindje en elke situatie is weer anders
 
 
 
Ik denk dat het nu idd nog wel kan. Al ligt het natuurlijk wel aan je kindje. Als je kindje niet goed tegen veel prikkels kan zou ik het niet doen.

Als ze ouder worden gaat het niet meer. In de dreumes/peuter leeftijd moeten ze in de avond toch wel optijd naar bed, wil je het een beetje gezellig houden.

Wij gaan nu met een peuter en een kleuter ook nog weleens uit eten hoor, maar dan gaan we vroeg en zijn we om 19.00 uur weer thuis. Maar ik hecht ook veel waarde aan regelmaat en ben geen typje die ze overal mee naartoe zeult. Ik doe het zelf ook het beste op rust en regelmaat ?
 
Hoi! Ik zou gewoon goed kijken naar je kindje. Sommige (zoals die van ons) is daarin heel makkelijk en gaat lekker slapen of komt erbij zitten. Maar op sommige dagen gaat het helemaal niet en moeten we het bij een voorgerechtje houden. Dan ook lekker naar huis gaan. Mijn advies zou dus zijn, probeer het lekker en verwacht er niet te veel van. Is je kleintje het zat? Maak het jezelf dan niet te moeilijk en pas de avond lekker aan op zijn/haar behoeften.
 
Ik sluit me bij de andere moeders aan…
Wij hebben onze kinderen ook altijd meegenomen. (Ben inmiddels zwanger van de 5e)
Weet wel dat het per kind heel erg verschillend kan zijn, maar als ik om me heen kijk naar schoonfamilie en vrienden die dat niet deden/doen, die kunnen de kinderen nu ook veel minder makkelijk meenemen… We hebben nooit problemen…
En ja, een klein kind kan wel eens huilen, maar dat mag toch ook.
 
Ligt helemaal aan je kind. Ik heb twee totaal verschillende kinderen en geloof er echt niet in dat je ze makkelijk kan maken door ze overal mee naartoe te nemen. Het ene kind kan gewoon meer prikkels aan dan de andere.
 
Terug
Bovenaan