Uitgerekend augustus 2017

Hallo allemaal!

Zijn er nog meer mama's die in augustus 2017 uitgerekend zijn? Ik heb sinds maandag een positieve test en zou nu 4 weken en 1 dag zwanger zijn! 21 december de eerste echo!

liefs Mandy

Hoi

Ook hier sinds gisteren een positieve test... Nu 4 weken en 2 dagen zwanger... super spannend!

20 december eerste echo.
We zijn blij maar wachten eerst de echo af, allemaal nog zo onzeker.

<p style="text-align: center;">Sinds afgelopen zaterdag positief en nu 5 weken en 1 dag zwanger en 2-9 uitgerekend, maar ik heb mijn echo pas 2 januari als ik 10 weken ben.</p>

Afgelopen zaterdag positieve test! Nu 4 weken en 4 dagen zwanger, 6 augustus uitgerekend volgens mijn berekeningen.

ik heb as dinsdag intakegesprek bij de verloskundige en dan gaan we eerste echo datum inplannen. Hopelijk voor kerst zodat we met kerst iig de ouders kunnen inlichten!

hebben jullie al zwangerschapssymptomen? Ik niet echt, alleen wat meer moe.

@ asje

Ben je niet 2 augustus uitgerekend ipv 2 september?

@anky niet echt klachten alleen wat krampen en steken in mn onderbuik en zere borsten.

Ja daantje je hebt gelijk hahaha, ik weet niet wat er gebeurd met me hoor, maar ik onthoud niets meer en sinds een dag of 2 en zo warrig in m'n hoofd. Gooi daar een dosis oververmoeidheid boven op en je krijgt onzin

Wat gezellig!!

Hier ontzettend pijn aan m'n borsten verder niets eigelijk, ja wat meer moe!

Ik heb de vroege echo omdat ik bij m'n dochter een moeilijke zwangerschap had en mijn zus de afgelopen 2 jaar 5 miskramen heeft gehad

liefs

Bij ons in de verloskundige praktijk doen ze altijd met 7 weken een echo.

Wel fijn voor de kerstdagen kunnen we hopelijk het goede nieuws delen met ouders en broers en zussen.

Terug
Bovenaan