Uitgerekend augustus 2017

Wat leuk! Gefeliciteerd allemaal. :)

Ook ik heb dinsdag getest & ook positief. Zo blij.

Ik ben nu 4 weken en 3 dagen & 7 augustus uitgerekend als alles goed gaat.

28 december gaan wij het hartje luisteren en één of twee weken later termijn echo. Het kan zijn dat ik iets langer zwanger ben i.v.m onregelmatige cyclus.

Ik voel me eigenlijk heel goed, alleen wat misselijkheid als ik niet op tijd eet en moe.

Liefs!

Hoii

Ik heb afgelopen dinsdag avond en woensdag ochtend getest en beide positief.  we zijn super blij, het is onze eerste zwangerschap.

ik ben nu dik 5 weken zwanger  en we hebben 13 december onze eerste echo .

Hoi!

gefeliciteerd allemaal!

hier afgelopen maandag getest ( zelfs tot 5x toe) en hij was positief na een jaar lang proberen!

wij hebben pas op 4 januari onze eerste echo omdat ze het hier pas doen vanaf 9 welen ( is op oudjaar). Wist niet eens dat daar verschil in zat?

Kwa kwaaltjes wat vermoeid en sinds gisteren last van de borsten ook bh die flink strak zit...

<p style="text-align: left;">Hoi!</p>
gefeliciteerd allemaal!

hier afgelopen maandag getest ( zelfs tot 5x toe) en hij was positief na een jaar lang proberen!

wij hebben pas op 4 januari onze eerste echo omdat ze het hier pas doen vanaf 9 welen ( is op oudjaar). Wist niet eens dat daar verschil in zat?

Kwa kwaaltjes wat vermoeid en sinds gisteren last van de borsten ook bh die flink strak zit...

Gefeliciteerd allemaal!

Charx hier doen ze normaal ook pas met 10/12 weken de eerste echo maar toen ik belde voor een afspraak en aangaf dat is het toch wel erg spannend vond ivm eerste zwangerschap en de miskramen van m'n zus mocht ik met 7 weken al de eerste echo. De verloskundige praktijk waar ik loop zijn sowieso ontzettend fijn met zulke dingen. Toen m'n zus eindelijk een goeie zwangerschap had en maar ergens over twijfelde mocht ze meteen langs komen of voor een echo om haar gerust te stellen.

Hier lijkt me buik wel ontzettend opgezet, ben ook echt bang dat mensen het daardoor al zien haha! Alleen m'n zus is nog op de hoogte en m'n ouders wil ik het met kerst vertellen

fijne dag vandaag! Liefs

Ja gespannen/grotere borsten heb ik trouwens ook. Maar niet extreem gevoelig ofzo. En ik heb 2 dagen echt mega vaak moeten plassen vorig weekend maar dat is nu wel weer redelijk op normaal niveau.

Terug
Bovenaan