Uitgerekend augustus 2017

gefeliciteerd dames.

Hier zondag een positieve test. 5 augustus  uitgerekend van ons 3 e kindje. weer super spannend ik heb ook 22 december m'n eerste echo. ik vind het erg verweg voor mijn gevoel. wil wil zo graag zeker weten. ik hen 2 x een positieve test maar ook 3 niet.

Gefeliciteerd iedereen! Ik heb 1dec positief getest (licht streepje) dus klets ook lekker mee!

Waarschijnlijk ben ik 4 weken en 1 a 2 dagen zwanger en 09 augustus uitgerekend. Ik ga maandag de verloskundige bellen, twijfel nog over welke verloskundige. Dit is mijn 2e kindje

Ik ben ongeveer 8 augustus uitgerekend. Morgen even bellen voor een echoafspraak. Ik kan niet wachten, zo spannend weer! Ik ben zwanger van een 2de kindje. Eindelijk na 14 maanden proberen, is het nu raak! Nu duimen dat het goed blijft gaan.

Gefeliciteerd dames.

Afgelopen vrijdag en vandaag Positief getest. Volgens mijn app ben ik 5 weken en 5 dagen zwanger.  Is mijn datum 1 augustus.

Misschien een domme vraag, maar wie moet ik bellen? Ik ben medisch en zit bij een gynaecoloog (voor zwanger worden), moet ik haar bellen of mijn huisarts? Ik ga sowieso niet naar een verloskundige. Ben helemaal niet in thuis ;).

Hoi iedereen,

Vanmiddag een early prec. test gedaan van de etos meteen een dikke streep! kan het gewoon niet geloven moet vandaag of morgen mijn nod krijgen (wel erg regelmatig ) en dus dacht hoe dan ! na twee kaar proberen geloofde ik er niet meer in. Al afspraken gehad bij het ziekenhuis voor fertiliteit testen. Enige optie was een kijk operatie en spuiten. dat zag ik echt niet zitten nog eerst nog even proberen. en dan nu ineens met een positieve test.. waarvan het ook niet een beetje streep is maar gewoon een dikke streep. Als het blijft plakken ben ik 15 aug uitgerekend. Heb alleen heel veel pijn in me schouderblad (spierpijn) maar verder nog geen symptomen.

@cinder, super gefeliciteerd! Fyn dat het na 2 jaar gelukt is, ik zelf ben precies een jaar bezig geweest..

hebben jullie verder symptomen en hoe verloopt jullie zwangerschap tot nu toe??

Gefeliciteerd dames leuk!!

vandaag gebeld voor echo afspraak en mag de dag na kerst! Zo spannend allemaal. Verder helemaal geen symptomen dus wel blij mee, hopelijk blijft dit zo haha

Wouw zo snel hebben julloe gelijk de dokter/verloskundige gebeld?

Moet zeggen ben nog niet moe, maar alles symptomen kunnen nog komen

Terug
Bovenaan