Uitgerekend augustus 2018

Hoi dames,

Omdat augustus in weken wordt verdeeld leek het me leuker om een algemeen 'uitgerekend augustus 2018' topic te openen.

Ik weet zelf mijn definitieve uitgerekende datum nog niet.
Dit kan tussen 13 en 20 augustus zitten ongeveer.
Volgens de HA had ik een lage hcg waarde afgelopen donderdag wat niet overeen kwam met mijn zelf uitgerekende datum. Moet woensdag weer terug om opnieuw bloed te prikken.

Jaaaa een groep voor iedereen van augustus lijkt mij ook een stuk leuker! 
Ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Super spannend allemaal! Donderdag ga ik de verloskundige bellen voor een eerste afspraak. Volgens mijn eigen berekening zou ik uitgerekend zijn rond 15 augustus. 
Eigenlijk heb ik weinig klachten, maar merk wel dat ik zwanger ben! Af en toe wat misselijk, maagzuur, sneller vermoeid en....ik heb het de hele dag door ijskoud!! Of dat ermee te maken heeft weet ik niet zeker! Ik zit met twee shirts aan te rillen van de kou...naast de verwarming!

Ik dacht echt dat het aan mij lag dat ik het zo koud heb! Maar ben dus niet de enige! Verwarming staat op 21 graden en heb een hemdje en dikke trui aan en nog koud.
Ik heb soms last van maagzuur, misselijkheid valt opzich wel. Soms van de vlagen maar overgeven hoef ik (nog) niet. En ben inderdaad ook super snel moe. Vandaag voor het eerst ook de hele dag al hoofdpijn.

Ja bij mij zijn het ook maar vlagen hoor! En ik heb er ook geen last van hoor, ik voel het gewoon allemaal ?

Als jullie het leuk vinden.
we zijn nu met 4 dames die ook in augustus uitgerekend zijn in een whatsap groep.
als je mee wilt kletsen kan je je nummer mailen naar mandje_x@live.nl

Ja dat is ook beter een gezamenlijke groep ? ik ben volgens internet 28 augustus uitgerekend.. vandaag positief getest na afgelopen maand gestopt te zijn met de pil.. niet verwacht maar t is wel welkom.. ons 2e wonder? ik heb nog geen kwaaltjes.. 

Hoi iedereen,
In mei een miskraam gehad en nu weer zwanger.
Dit wordt ons eerste wondertje
Vandaag 7week en 1 dag zwanger en volgens mijn
Berekening 5 aug. Uitgerekend. 
Woensdag mn eerste echo super spannend. 
Voel me tot nu toe goed, enkel moe en vlagen van misselijkheid.

Terug
Bovenaan