Uitgerekend augustus 2018

Ik meld me ook graag aan, 27 augustus uitgerekend. Wij hebben al een klein hummeltje van net 1 rondlopen.. erg verrast dat het zo snel zou gaan, de eerste heeft ruim een jaar op zich laten wachten

Ook ik heb afgelopen weekend een test gedaan, hardstikke porsitief? 1e kindje word dit als alles goed verloopt.. heeft iemand van jullie ook last van lichte steekjes en krampen? Heb op het internet gelezen dat vrij veel vrouwen er last van hebben maar maakt me toch enigsinds wat onzeker..

Ja ik heb ook steeds wat krampjes en steekjes hoor. Voelt een beetje als ongesteld worden. Maar vaak lees je dat het toch je darmen zijn en dat is bij mij denk ik ook een beetje het geval! Zal jullie de details besparen ? 

Hahaha ja oke, mijn darmen zijn ook duidelijk meer aanwezig dan normaal? verder niet veel symptomen, slaap alleen erg diep ineens!  En heel af en toe een klein beetje misselijk.. als het zo blijft teken ik daarvoor?

Ik heb net de verloskundige gebeld en er staan drie afspraken!! De eerste is volgende week al!!!!!! Meteen een echo! Pffff nu al spannend!!

Haaii dames,

Ik wil mezelf hier ook graag aansluiten als het nog kan!

Milou is mijn naam! Ik ben 28 jaar en woon in een deelgemeente van Rotterdam. Ik ben zwanger van onze tweede spruit en 4 augustus uitgerekend. Vanavond heb ik de intake + de eerste echo bij de verloskundige.

Ook ben ik sinds een week héél misselijk, maar geef ik slechts af en toe over. Best irritant met een kleine van 14 maanden die tegelijkertijd aan je benen trekt ;-).

Tijdens mijn eerste zwangerschap lid geweest van een facebookpagina, wat ik heel fijn vond. Niet iedereen begrijpt een zwangerschap en ook ik leerde er een hoop door. Gezellig was het ook!

Terug
Bovenaan