Uitgerekend augustus 2018

Oh spannend! Woensdag je eerste echo! Ik wil ook zo graag mn eerste echo, maar moet eerst woensdag afwachten of mn hcg waarde zijn gestegen.. 

En dat is ook super snel joh! Bij mij is het ook snel gegaan, 13 oktober mn spiraaltje er uit laten halen en nu ook al zwanger! Ik weet alleen nog niet precies hoelang ik zwanger ben. 

Bij ons ging het de eerste keer ook heel snel gestopt met de pil
En was toen meteen zwanger, helaas leeg vruchtzakje. 
Ben erg zenuwachtig voor woensdag brr! 
Ik zal voor je duimen dat je hcg waardes voldoende zijn gestegen

Hoi allemaal,

ik kom ook gezellig meekletsen. Ik ben volgens mijn eigen berekening 24 augustus uitgerekend. Ik weet sinds donderdag al dat ik zwanger ben en wat gaat de tijd voor mijn gevoel langzaam.
Dit wordt mijn tweede kindje, heb een dochter van 20 maanden.
11 januari heb ik mijn eerste echo en vindt het zo spannend, ook heel leuk natuurlijk. Het duurt alleen nog zo lang. Ik heb ook 1 keer een miskraam gehad en ik merk nu dat het meer indruk op me heeft gemaakt dan ik blijkbaar dacht.
aangezien ik al een keer zwanger ben geweest groeit mijn buik sneller. Ik heb diastase en mijn darmen nemen echt de vrije loop. Vandaag vroegen 2 mensen het al aan me, ongelooflijk! Ik heb een wijd jurkje aan expres, maar ik kan het dus niet verbergen... Ik ben 4.3 weken zwanger. Ongelooflijk... Maar ik ga er echt van genieten!!

gefeliciteerd voor alle dames en dat we een mooie zwangerschap mogen hebben!! 

Eat een gezellig groepje zo! Ik kom voorlopig nog even niet in de whatsapp groep, vind het hier wel lekker anoniem! 
Wat apart dat mensen het zo snel al kunnen  zien enjoy! 
Ik ben van mezelf al flink dus ik hoop dat het dan niet zo opvalt. Ik hoop echt dat ik het stil kan houden tot de 12 weken!

Hi allemaal! 
Ik sluit mij ook graag aan bij deze groep, zo leuk!! Wat spannend deze periode, he?! 
Dit is mijn eerste zwangerschap:) Volgens mijn berekeningen ben ik 17 aug uitgerekend. Omdat ik aanstaande vrijdag op vakantie ga voor 2 weken wilde ik heel graag een echo inplannen voordat ik ga. Donderdag de echo wanneer ik dan dus 6+1 w zwanger ben! Aaaaah vind het zooo spannend! Het zit precies op het randje of we het hartje zullen horen, fingers crossed! Hoop zo dat alles er goed uit ziet. 
Ik voel me helemaal niet misselijk, maar de koude rillingen en vermoeidheid komen me bekend voor ;-) 
Liefs van mij! 

Terug
Bovenaan