Uitgerekend augustus september '21

Hoi dames!<br />Er is al een groep ontstaan via een ander topic, van zwangere dames uitgerekend in augustus. Ik begreep dat er via whatsapp gekletst wordt inmiddels. Ik doe dat toch liever gewoon hier.. iemand die aan wil sluiten?<br />

gezellig! Dus je hebt al je eerste echo gehad denk ik?
Eerste kindje? En heb jij het al wel aan iemand verteld? Lijkt me zo leuk om het met kerst bekend te kunnen maken :)

Hallo dames,
ik ben eind augustus/begin september uitgerekend dus zou hier ook graag mee kletsen.
Gister eerste positieve testen gehad en van de week maar eens de verloskundige mailen

Hai dames, Gezellig, ben zelf half augustus uitgerekend.
Met kerst maar eens aan mn ouders/schoonouders onthullen dat mn zoontje grote broer word.

Hoi, het lijkt me leuk om hier te kletsen ? Ik ben vandaag precies zes weken zwanger en zoals t nu lijkt uitgerekend op 15 augustus. Maandag 28 december heb ik mijn eerste echo, zo spannend! Met kerst gaan wij het aan onze ouders vertellen, een leuker cadeautje bestaat niet?

Ha gezellig jongens! ?
Linda en Lisa al een afspraak gemaakt voor een echo?
Wat leuk Brans dat je het gaat vertellen! Zo spannend!
Bij ons is het ook het tweede kindje. Wist niet dat het gewoon wéér zo spannend zou zijn, haha!
Ik ben pas 6 weken met kerst en weet niet goed of ik durf te vertellen, vooral omdat ik al eens een miskraam heb gehad. Dat maakt je toch voorzichtiger merk ik..

Terug
Bovenaan