Uitgerekend augustus september '21

Hallo allemaal,
Leuk een forum dat iedereen rond dezelfde tijd is uitgerekend. Ik lees ook lekker mee! Ik ben uitgerekend op 9 augustus 2021. Zoveel zin in die kleine, kijk er erg naar uit! Het is voor mij de eerste. Ik heb gelukkig weinig kwaaltjes gehad, alleen soms erg moe. Al denk ik dat het deels ook komt door coronatijdperk: veel thuiswerken, geen sportschool open, donkere dagen. Merkte dat ik in de eerste weken wel gestresst over was, want als je de artikelen per week leest is het net of je vanalles moet voelen en last van hebt. Beide echo's gehad (7 en 11 weken) en het zit allemaal goed! Nipt test voor de zekerheid gedaan, was ook verder in orde. Nu een kwestie van geduldig wachten.. niet mijn sterkste kant! Buik wil nog niet echt groeien. Soms reageren mensen van wacht maar straks gaat die dikke buik je in de weg zitten, maar ik kan niet wachten.. die connectie met je kindje te voelen! 
Fijne zwangerschap allemaal!

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje voor jullie..
Zijn hier meer mama’s die zich onzeker voelen?
Ik ben van het weekend 15 weken zwanger van ons eerste kindje en merkt dat (ik denk) doordat het nog niet echt zichtbaar/voelbaar is ik me toch snel onzeker voel van zou alles wel goed gaan en goed groeien.

Mijn beste vriendinnetje heeft met 6 weken een miskraam gehad, toen nog niet wetende dat ik 8 weken zwanger was, en ik heb twee keer een blaasontsteking met bloedverlies gehad. Ik denk dat ik mede daardoor mij misschien zo voel.

Alle echo’s tot nu toe waren verder goed! Tussen de vitaliteits en termijn echo een extra echo gehad vanwege een stolsel die aan het vruchtzakje vastzat maar alles was prima in orde.

Mijn vriend is zo heerlijk nuchter dus vandaar dat ik hier maar een berichtje plaats met de vraag of anderen dit gevoel delen en hoe ze hier mee om gaan.

Liefs, Emma

Terug
Bovenaan