Uitgerekend augustus september '21

Ik moet het wel vertellen met kerst. Wij eten carpaccio en ik vind dat altijd heerlijk dus kan nu niet met een stomme smoes het niet nemen.
vorige keer heb ik het ook zo vroeg al verteld 

Oo super leuk allemaal! Ik ben heel slecht in iets voor me houden dus kan niet wachten om het te vertellen haha.. We vertellen het alleen directe familie en vrienden eerst, mocht het nog wel mis gaan, dan vind ik t ook fijn als zij me kunnen steunen. Wat ontzettend naar dat je een miskraam hebt gehad.. Hopenlijk gaat het deze keer wel goed ♥️ oeeeh carpaccio dat mis ik nu wel haha.. Mijn schoonvader maakt met kerst draadjes vlees maar bereid met rode wijn, dus ik neem ook maar even een eigen gerechtje mee ? hoe gaan jullie het vertellen? Ik heb rompertjes gekocht en daar wat opgeschreven en dan leuk ingepakt

Ik doe mijn zoontje denk ik een shirt aan met 'grote broer' er op. Hopelijk snappen ze het dan en durft iemand er iets van te zeggen

Ja inderdaad, je eigen familie heeft je wat dat betreft te snel door hè? Super leuk hoor dat jullie het gaan vertellen! En dan heb je de eerste echo dus pas later?

@Temp
Zou toch hilarisch zijn als ze na het zien van dat shirtje het toch niet durven te zeggen of vragen XD

Hey!
Ik klets ook graag mee!

Gisteren positieve test gehad. Nu heel pril in verwachting van ons derde kindje. Maar ook nu weer superspannend. Ik heb het gisteren wel direct aan mijn ouders verteld. Moest het gewoon even kwijt. Verder houden we het stil.

4 januari heb ik de eerste afspraak met de VK ?

Woehoeee! 
We zijn gewoon zwanger dames! Ik zou het echt van de daken willen schreeuwen. Hoe anders dan mijn vorige zwangerschap (1 jarig dochtertje) voor haar heb ik een miskraam gehad. Ik kon pas echt genieten vanaf 12 weken en het intens genieten begon pas rond 20 weken, ik had vooral angst, en was gereserveerd blij. Dat besef ik me pas nu ik het typ. 
En nu..  té vroeg getest? Geen idee. Mijn cyclus was nog niet volledig op orde na het opnieuw ongesteld worden in juni. De laatste cyclus telde 25 dagen. Dus op dag 26 een licht positieve test (nog geen klachten) 'S middags vrolijk nog een test gedaan: Niks. Vandaag nog eens getest een stuk mooiere streep te zien. En nu probeer ik maar gewoon positief te zijn en vollop blij!!
Van harte gefeliciteerd dames! Leuk dat het voor sommige de eerste is maar ook leuk dat andere al een kindje hebben. 
Wanneer gaan jullie het vertellen? Ik wacht denk ik tot na de eerste echo, dan aan familie. Na de 12 weken echo aan vrienden en de rest van de wereld. ?

Hé wat leuk dat jullie mee kletsen!
En wat fijn om zoveel blijheid te lezen :D Daar moet ik een voorbeeld aan nemen! Ik ben over het algemeen heel positief ingesteld maar voel inderdaad ook die gereserveerde blijheid. Terwijl mijn miskraam ook vóór mijn eerste kindje was (nu bijna 11 maanden trouwens).

Misschien tóch gewoon vertellen aan de ouders met kerst, zodat de blijheid wat gedeeld kan worden ;)

Halloo iedereen
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen?? Vanochtend positief getest met een lichte teststreep. Mijn nod was 15 december. Ik denk dat ik deze keer een late cyclus heb gehad. Als alles goed gaat ben ik dan eind augustus uitgerekend!

Terug
Bovenaan