Uitgerekend augustus

<p>Hoi dames,</p><p>vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en zwanger?? voelde de afgelopen dagen anders dan anders maar goed je lichaam kan je zo voor de gek houden.</p><p>het lijkt me leuk met nog meer dames te kletsen... </p><p>Voor ons is het ons tweede kindjes onze dochter is bijna 14 maanden en via ivf( na een super lang traject) gekomen. Het afgelopen jaar weer op de natuurlijke manier geprobeerd maar dat mocht niet helpen dit was de eerste cryo terugplaatsing en direct raak. Helemaal in de wolken en ontzettend druk in me hoofd???</p><p> </p><p>wie kletst ermee??</p>

Goedemorgen Dames,
Ik en mijn vriend proberen het al een jaar en in juni was het eindelijk raak maar maand later moest ik gecurriteerd worden omdat het vruchtje niet groeide, enorme verdriet natuurlijk..maar nu ben ik ruim 4 weken zwanger en 19 december de eerste echo ben echt reuze benieuwd. Ben trouwens op 1 augustus uitgerekend.

Gefeliciteerd! Ik ben er dit weekend achter gekomen dat ik zwanger ben!! Ik ga maandag mijn huisarts bellen voor een doorverwijzing naar de verloskundige. Hebben jullie al kwaaltjes? Ik heb een erg droge mond en super koud steeds! Misselijkheid begint langzaam te komen nu. Zo spannend. Ik hoop ook nog voor de kerst terecht te kunnen bij de verloskundige wij willen het met kerst aan iedereen vertellen. Vanavond ga ik het m'n moeder wel al vertellen 

Gefeliciteerd! Ik ben er dit weekend achter gekomen dat ik zwanger ben!! Ik ga maandag mijn huisarts bellen voor een doorverwijzing naar de verloskundige. Hebben jullie al kwaaltjes? Ik heb een erg droge mond en super koud steeds! Misselijkheid begint langzaam te komen nu. Zo spannend. Ik hoop ook nog voor de kerst terecht te kunnen bij de verloskundige wij willen het met kerst aan iedereen vertellen. Vanavond ga ik het m'n moeder wel al vertellen 

Terug
Bovenaan