Uitgerekend augustus

Gefeliciteerd! Ik ben er dit weekend achter gekomen dat ik zwanger ben!! Ik ga maandag mijn huisarts bellen voor een doorverwijzing naar de verloskundige. Hebben jullie al kwaaltjes? Ik heb een erg droge mond en super koud steeds! Misselijkheid begint langzaam te komen nu. Zo spannend. Ik hoop ook nog voor de kerst terecht te kunnen bij de verloskundige wij willen het met kerst aan iedereen vertellen. Vanavond ga ik het m'n moeder wel al vertellen 

Gefeliciteerd! Ik ben er dit weekend achter gekomen dat ik zwanger ben!! Ik ga maandag mijn huisarts bellen voor een doorverwijzing naar de verloskundige. Hebben jullie al kwaaltjes? Ik heb een erg droge mond en super koud steeds! Misselijkheid begint langzaam te komen nu. Zo spannend. Ik hoop ook nog voor de kerst terecht te kunnen bij de verloskundige wij willen het met kerst aan iedereen vertellen. Vanavond ga ik het m'n moeder wel al vertellen 

Heej veel succes meiden hopelijk hebben jullie ook snel een positieve test in handen.
spannend he die eerste weken... zeker als het al een keer mis is gegaan dan wil je snel over die 12 weken zijn. 
Morgen krijg ik een bloedtest dat is standaard en ik hoop nog voor de kerst een echo zal er om hangen?

groetjes 

Wij hadden gisteren een positieve test, 2 dgn voor NOD. Durf eigenlijk nog niet blij te zijn, de vorige 2 zwangerschappen zijn in een miskraam geëindigd. Nu ben ik zwanger geraakt dmv IUI met behulp van clomid

Bij de eerste had ik totaal geen symptonen, bij deze wist ik al bijna zeker dag ik zwanger was: maagzuur, steken in me borst, gevoeligheid in me baarmoeder van de banden en vermoeidheid. 
Hopelijk mogen we allemaal nog voor de kerst voor een echo??? 
voor jullie is het allemaal de eerste? 

Groetjes 

@Happy S
Nee dit is mijn 6e zwangerschap, heb 3 kids uit een vorige relatie en mijn vriend ook 2 uit een eerdere relatie maar we willen samen nog graag een kindje. We zijn nu 4 jaar samen en heb 2 jr terug een miskraam gehad en afgelopen juni. 
@anoniemtotaugustus
ik ben gelukkig niet misselijk, wel pijnlijke borsten en oprispingen van maagzuur. 

Waarschijnlijk krijg ik snel een echo vanwege die miskramen

Terug
Bovenaan