Uitgerekend augustus

WoW dat is een huis vol? wat leuk zeg! 
Spannend de aankomende tijd voor je dus, enig idee waarom nu twee keer een miskraam?  
Groetjes

Nou ik ga duimen dat het bij dit wondertje goed gaat??
ja.. we gaan het zien? ik moet zeggen dat die kleine meid van ons lekker der eigen gang kan gaan maargoed dat is geen garantie dat het straks ook zo gaat natuurlijk. 
Eerst de echo afwachten en hopen dat het bij iedereen goed gaat! 

Ik heb al een zoon van 9 jaar uit mijn vorige huwelijk en nu eindelijk zwanger van mijn tweede en dit is de eerste van mijn vriend...ik wil heel snel naar de 12 weken toe omdat ik in juli miskraam heb gehad. 
Ik heb last van maagzuur wat steeds naar boven komt, last van mijn darmen en vermoeidheid, en mijn borsten groeien echt als een gek dat ik mijn eigen beha's niet meer aan kan.... 
Ik kan niet wachten tot 19 december zeg...

Van harte gefeliciteerd.
Hier al een paar dagen overtijd, maar de test zaterdag was negatief, morgen of woensdag nog maar eens testen.
Wij hebben ook al 1 kindje van nu 16maanden

Gefeliciteerd aankomende mama’s!!
Voor iedereen die het leuk vind hebben we een met het Viva forum een facebook groep opgezet voor alle mama’s uitgerekend in augustus. Mochten jullie het leuk vinden, hij heet “zomer feestjes”. Niemand kan de leden zien alleen dat de groep bestaat. Maar ik heb geen informatie toegevoegd dus ook daar zie je niks van. 
Mocht je hem niet kunnen vinden mag je mij ook een mailtje sturen op zonnetjeinnovember@gmail.com. Dan kan ik je proberen toe te voegen. 
Misschien tot daar! 

Terug
Bovenaan