Uitgerekend begin november

Hallo ook ik ben (plotseling) zwanger geraakt heb al 4 kinderen en alles al weggedaan maar desondanks ben ik er erg blij mee! uitgerekent op 1 november, onze oudste is bij de uitgerekende datum 14 en de jongste 5 ook ik heb me aangemeld bij de geheime Facebookgroep!

Hoi allemaal, ik weet nu sinds een week dat ik zwanger ben. En ben nu 5 weken en 3 dagen, voel me prima ondanks dat mij dat wel zorgen maakt omdat iedereen kwaaltjes heb en ik niet. 1 november uitgerekend. Ik heb 21 maart mijn intake bij de verloskundigen en daar doen ze geen echo bij ik heb er voor gekozen om een week later zelf een inwendige echo te laten doen op eigen kosten. Hebben jullie dat ook dat ze pas de echo doen bij 12 weken en eerder dat het dan op eigen kosten is?? 

Is er al een groeps app want leesdat wel in vorige berichten en zou mij dan graag willen toevoegen. Het is ook mijn eerste zwangerschap dus best wel spannend.

Hoi gebruiker#,
Dan zijn we exact even ver! Ik heb 22ste intake en 5 april de echo (maar dat kon echt net, is precies op 10 weken), daarvoor idd op eigen kosten. Twijfel nog of we dat doen, aan de ene kant heel nieuwsgierig, maar volgens mij is er nog niet heel veel te zien? Dan ga je je misschien onnodig ongerust maken?

Hoihoi!
Hier vanochtend ook een positieve test! Uitgerekende datum is 9-11-2019, 2 dagen na de verjaardag van mn dochter
Dit zal zwangerschap 4 zijn en kindje 3 als het goed is...
Van de zomer hebben we zwangerschap 3 moeten afbreken ivm een lethale genafwijking waarvan ik drager ben, hopelijk deze keer niet aangedaan.... nu afwachten op de test uitslagen vanaf week 9

Groetjes! 

Hallo.allemaal
Ik ben nieuw hier eind november miskraam gehad helaas met 6/7weken.vrij lang mee door gesukkelt
We mogen nu weer beetje blij zijn we zijn weer zwanger 21maart afpraak voor echo.
Vind weer spannend allemaal hopelijk gaat het nu goed zou rond 8 november uitgerekend zijn

Ik heb net een mailtje gestuurd, ik had eerder mijn telefoonnummer gestuurd voor de appgroep, maar ik begrijp dat het toch een fb groep is geworden. Ik hoop dat je mij toe wilt voegen :)

Gr. Denise

Wow wat leuk zo’n forum met allemaal hetzelfde dat we nu mee maken. Wat fijn ook aangezien het allemaal nog zo pril is.
wij zijn dit weekend ook mega blij geworden van een positieve test? ontzettend moeilijk op het weekend van carnaval.. ik heb al heel veel vragen gehad of ik zwanger was maar heb het gelukkig voor me kunnen houden! 
Succes de komende tijd allemaal!

Terug
Bovenaan