Uitgerekend december 2015

Oke.. Het is de bedoeling dat bekenden het nog even niet weten.. Hihi

Kan niet wachten tot volgende week donderdag.. Ben zo benieuwd of alles goed gaat met mijn kleintje.

Hallo allemaal,

Sinds vandaag voor het eerst op dit forum. Ik ben nu 12w1d zwanger en ben uitgerekend op 1 december. De eerste 11 weken veel last gehad van misselijkheid en vermoeidheid. Nu gaat het weer de goede kant op en heb ik weer meer energie :)

Mijn buikje begint ook ineens te groeien. Vorige week amper zichtbaar en nu wel! Misschien komt het wel doordat ik het nu aan iedereen kan vertellen en wil ons kindje zich graag laten zien ;-)

Ik ben trouwens 31 jaar en nu 2,5 jaar getrouwd. We wonen in Rijswijk in Noord-Brabant. Dit is ons 1e kindje, dus heel spannend en onwennig allemaal. Maar gelukkig heb ik 9 schoonzussen die allemaal kinderen hebben en 1 zus met 2 kinderen, dus ik kan genoeg adviezen krijgen :)

Dat was het over mij!

Groetjes, Dingena

Hallo allemaal!  Ik ook sinds vandaag nieuw op dit forum. Ik ben Janine 36 jaar en gelukkig getrouwd!

Wij zijn voor het eerst zwanger. We zijn zwanger geraakt Door een ivf behandeling. dit was de derde behandeling   En zijn nu 11 weken zwanger  van een tweeling ❤

Wel spannend allemaal. Wel veel last van darmen en soort van ongesteldheidsgevoel  onder in buik.

Goedemiddag

Woensdag heb ik nog een echo.

Bij de eerste echo op 12 mei was het een verrassing en hij/zij was niet geplant. Was een lastige taak om het aan mijn vriend te vertellen.

We hebben al 1 jongetje van 3 en een meisje van 1 jaar. Mijn twijfels over het laten weg halen werd al snel weg gehaald Door mijn vriend. Hij wil absoluut geen abortus. Dus wel verwachten een 3de maar ook met de verloskundige overlegd gelijk na de geboorte wil ik wel gesteriliseerd worden. Een must have voor ons.

Maar wel zijn wel inblije verwachting. Woensdag krijgen wel waarschijnlijk het geslacht te weten. Ben erg benieuwd.

Terug
Bovenaan