Uitgerekend december 2015

Hoi allemaal!

Hier weer even een update; Wij hebben vanmorgen onze tweede echo gehad! Alles was goed met het kleine hummeltje en het hartje klopte!! :) Als alles goed gaat zijn wij 4 december uitgerekend. Eindelijk kunnen we gaan genieten! ♡ Over twee weekjes alweer een echo en dan gaan we kijken wanneer ik uitgerekend ben.

Hoe gaat het met jullie zwangerschappen? En met de kwaaltjes?

Liefs.

Hoi iedereen! Wij kletsen verder bij de december mamaclub. Bovenaan vind je de topics van zwanger worden/zwanger zijn, verder naar beneden vind je de mamaclubs! XX

Hallo, ik ben hier nieuw. Vandaag bij de vk geweest voor de 1e echo. Volgens mijn laatste menstruatie zou ik nu 7,5 week zijn de vk zegt dat ik Max 6wk. ben. Ik ben erg ongerust,ook omdat ik in februari een miskraam heb gehad. Volgende week heb ik een nieuwe echo. Hopelijk kunnen ze mij geruststellen. Wij hebben wel een kloppen hartje gezien. Dat is al heel wat in vergelijking met de eerste zwangerschap.

Hoi, gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Ik ben nieuw hier. Wij weten sinds 1.5 week dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Dit na 2 jaar waarvan 1 jaar doktoren en de alternatieve weg ingeslagen te zijn hebben we veel voortgang gemaakt en konden we voor iui ipv icsi gaan. Er was met Pasen geen plaats voor iui en is het spontaan gelukt. Ik kon het eerst bijna niet geloven! Na nog een test van clear bleu . Duidelijker kon het niet zijn. Geweldig mooi natuurlijk. Ik heb altijd het sterke gevoel gehad dat het ziekenhuis niet onze weg zou worden. Ben zo blij dat het zo heeft mogen zijn voor ons om toch natuurlijk zwanger te mogen worden. Vandaag over 2 weken krijgen we onze eerste echo, ik begin maandag met de 7e zwangerschap week. Ik kijk enorm uit naar de eerste echo. Aftellen.. Wil ergens graag extra bevestiging en duidelijkheid,voel mezelf zwanger en ben dolblij en gelukkig maar ergens misschien ook voorzichtig uit zelfbescherming denk ik en onverschillige gevoelens vast van de hormonen. Ik lees graag mee met moeders die ook eind december uitgerekend zijn..

Helaas hier veel bloedverlies en met grote stolsels. Vanmiddag echo gehad en het hartje klopt nog, maar ontwikkelt zich niet goed. Maandag opnieuw komen en dan nuchter voor een eventuele curettage. Fijne zwangerschap allemaal.

Wat heftig Supertje!

Anderen gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.

Ik mag me hier ook toevoegen.
Ben nog niet bij verloskundige geweest hier doen ze dat pas rond 9 weken als er geen reden is om eerder te komen.
Volgens de berekening ben ik 31 dec uitgeteld.. Maar 28 mei weet ik meer.
Dan heb ik eerste afspraak bij de verloskundige..

In hoeverre kunnen mensen trouwens een profiel bekijken? Aan eigen naam en eerdere kindjes?

Voor iedereen die nieuw hier is, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Profiel is niet zichtbaar voor ons. Als ik op jou naam klik zie ik welke berichten je geplaatst hebt, verder niet.

Terug
Bovenaan