Uitgerekend december 2018

<p style="text-align: left;">Hoi!</p><p>Ik ben pril zwanger en voor hoe het nu lijkt is 6 december mijn uitgerekende datum..</p><p>dit is mijn 2e zwangerschap, de vorige is na 7 weken misgegaan en heb 7 februari een curretage gehad.. wel spannend nu dus, blij maar ook bang.</p><p>zijn er nog meer dames die uitgerekend zijn rond deze tijd? ?</p>

Hi JorienH,
Als het goed is ben ik ook begin december uitgerekend. Ik heb afgelopen zondag positief getest en heb 18 april een afspraak bij de verloskundige. 
Het is mijn eerste zwangerschap en ben super blij, maar vind het ook heel spannend door alle verhalen. Hoop zo dat het goed gaat. 
Heb je al een afspraak gemaakt bij de verloskundige?? 

Dankjewel, jij natuurlijk ook gefeliciteerd! 
Ik kan ook niet wachten. Heel erg spannend. Wanneer ga je het delen met de buitenwereld? 

Ik heb het aan mijn beste vriendin en mijn zus verteld. Verder houden we het waarschijnlijk tot 12 weken stil voor de rest.. de vorige keer hebben we het meteen aan de ouders enz verteld en toen ging het mis.. hoe fijn de steun ook was, het was wel heel erg pijnlijk om iedereen weer te vertellen dat het niet goed zat.. wanneer gaan jullie het vertellen? 

Hoii allemaal!
Allereerst jullie allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ook ik mag me aansluiten bij deze groep want ik ben zwanger!
Mijn uitgerekende datum zou 30 november zijn, maar ik heb een late eisprong gehad (dit weet ik door gebruik ovulatietest) dus ik verwacht zelf dat het bijgesteld word naar begin december.
ben zo ontzettend blij!
19 april heb ik een afspraak bij de verloskundige, ben zo benieuwd!
Hoe gaat het bij jullie? Hebben jullie al klachten? 
Vergeet niet te genieten hé!
Liefs,
Beccie

@Jorienh dat kan ik heel goed begrijpen. Als je zoiets meegemaakt hebt is het ontzettend pijnlijk. We gaan er gewoon van uit dat het deze keer goed gaat! Ik duim voor je :)
Wij hebben het nog aan niemand verteld. Ik wil het eigenlijk wel met onze ouders delen, maar we moeten het er dit weekend nog even over hebben. We gaan 25 april een week naar Griekenland met de familie en dan ben ik bijna 9 weken zwanger. We gaan het denk ik dan vertellen en hebben ook de eerste afspraak al gehad. Dit wil ik sowieso afwachten eigenlijk. 

@Beccie gefeliciteerd!! Ik denk dat ik ook ergens begin december uitgerekend ben. Ik weet wel dat ik geen idee had wanneer mijn eisprong was, maar wel vanaf het begin gevoeld dat ik zwanger was. Ik heb 18 april een afspraak, superspannend! Kort na elkaar dus.
Ik heb wel een paar klachten... ik ben niet in de ochtend misselijk, maar direct na het avondeten. En m'n darmen zijn vrij aanwezig moet ik zeggen. Ook wel wat moe, maar voor de rest voel ik me goed!
Hebben jullie klachten?? 

Ik sluit me graag aan bij deze groep! ?
weet sinds eergisteren dat ik zwanger ben. Ronde 14, eerste beeb. 
Klachten: met vlagen moe, mindere eetlust en beetje vergeetachtig. (Gister en vandaag 2x naar het gemeentehuis gereden om mijn paspoort op te halen en ik vergeet mijn oude ID??‍♀️) boodschappen kom ik maar met de helft thuis haha. En sinds gisteren de bekende waterige afscheiding.
zoals de pagina’s berekenen zou ik 7-12 UD hebben

Terug
Bovenaan