Uitgerekend december 2018

Ow ja! 20-3 eerste echo bij de ferriliteitarts. Als alles goed is mag ik daarna zelf beslissen of ik onder toezicht van het zh of vk wil zijn.

@ Trb 
misselijk heb ik gelukkig nog geen last van. Wel af en toe wat gerommel in men darmen, opgezette klieren in men borsten en moe. Zitten we inderdaad dicht op elkaar, leuk! Voor jullie ook het eerste kindje? Bij ons wel, vorig jaar Juli getrouwd daarna gelijk met de pil gestopt en nu dus zwanger, kan het nog steeds niet beseffen.. jij wel?
Heel af en toe bekruipt het gevoel van Oeh, als alles maar goed blijft gaan maar dat probeer ik dan weer snel weg te stoppen.. tel de dagen af tot de eerste echo! 
Welkom MssT!
gefeliciteerd met je zwangerschap!
grappig dat iedereen toch andere kwaaltjes heeft in die eerste periode, ons lichaam maakt toch ineens een behoorlijke verandering mee..
Xx 

Ik heb alle maanden vanalles gevoeld en nu? Ik dacht we gaan door naar de volgende ronde. Was zelfs van plan deze week de arts te bellen om eerder de vervolg stappen te bespreken. 
Kan het ook echt nog niet beseffen, en heb zoveel emoties pff vind het zo spannend. Dus spanning blijdschap alles door elkaar hiero. ?

Ik heb wel last van misselijkheid, erg moe, savonds wel weer energie en af en toe pijnlijke borsten..
ik heb 24 april de eerste echo met name omdatde verloskundige zeker wil zijn dat er dan een hartje te zien is, kan niet wachten!
gefeliciteerd allemaal! 

@Beccie voor ons ook inderdaad ons eerste kindje! Was niet gepland, maar ook niet ongepland zegmaar. Wij zijn 6 1/2 jaar samen dus dat zit allemaal wel goed! Ik had altijd al een hele grote kinderwens en mijn vriend is er eigenlijk pas net aan toe. 
Ik kan het ook niet beseffen... Vind het zo raar!! Wat jij uitlegt heb ik precies hetzelfde.. Je leest zoveel verhalen en at moet je eigenlijk niet doen. Ga er maar van uit dat het goed komt anders blijf je jezelf kwellen en stress is ook niet goed denk ik dan maar. 
Welkom MssT! Gefeliciteerd:)!
Ik ben ook zo benieuwd naar de echo. Als ik alles een beetje uitreken zou ik rond 1 december uitgerekend zijn. 

Ja zeer spannend!?
misschien een beetje vroeg maar is het een leuk idee om een whatsappgroep te starten voor decembermama’s? Ik heb de vorige keer ook in z’n app gezeten en was wel erg gezellig?
ik heb een email aangemaaktn wil je in de groep dan kan je daar je nummer en naam heen mailen dan start ik een groep?
decemberkindje2018@gmail.com

Terug
Bovenaan