Uitgerekend december 2018

Ik kan me denk ik heel voorzichtig ook bij de groep aansluiten.. wacht nog even dit weekend af en als daar weer positieve testen uit komen doe ik graag mee! Jeetje wat spannend allemaal.. voor mij eerste poging eerste zwangerschap, extreem onwerkelijk.
had vanmorgen een super vaag lijntje.. maar wel een lijntje.. als t goed is dan 11-12 uitgerekend?
moe en misselijk!! De hele dag..
Gefeliciteerd allemaal!!!

Jorien, volgens mij ben ik jou eerder tegen gekomen. Gefeliciteerd!
Ook voor alle andere.
ik hoop maandag te weten of ik me officieel mag aanmelden bij jullie groepje. Ik heb onlangs twee miskramen gehad. Laatste was 27-2. Afgelopen maandag dacht ik cervixslijm te zien dus deed ik een ovulatietest. Die was positief. Om zeker te weten dat er niet nog hormoon van de miskraam in mijn lichaam zat heb ik ook een zwangerschapstest gedaan. Een ovulatietest test namelijk ook positief als je zwanger bent. 
Mee zwangerschapstest was ook positief. Dus ik ging er eigenlijk vanuit dat ik nog HCG van de miskraam in mijn bloed had. Maar omdat ik 21-23 maart heb gebloed (een ongesteldheid dacht ik), toch de volgende dag maar de vk gebeld. Die zei dat het eigenlijk onwaarschijnlijk was dat ik nog HCG in mijn lichaam had (vruchtje is rond 15-2 gestopt met groeien)...
oftewel waarschijnlijk ben ik alweer zwanger. Maandag gaf de CB digitale test 1-2weken aan. Als ik maandag 2-3 weken test ben ik dus weer zwanger en als ik het goed heb bekeken 4-12 uitgerekend. 
Sjeez.... zo heftig dit. 

Hoi Rein a! Ja klopt we hebben inderdaad eerder in een groep samen gezeten, wauw wat ontzettend vreselijk dat je een 2e miskraam hebt mee moeten maken! Ik hoop ontzettend voo je dat je nu weer zwanger bent! Ik duim voor je! ? je mag je ook bij ons whatsapp groepje aansluiten als je wil?
ik ben nu inderdaad ook weer zwanger, 4 weekjes nu. Erg spannend allemaal!

Hoi allemaal,
Allereerst gefeliciteerd!
Wat ik online berekend had ben ik voor 1 december uitgerekend. Eerste echo staat voor mij op 16 april gepland bij de gynaecoloog en 8 mei bij de verloskundige. Ik ben al mama van drie kindjes, Isabelle van vijf jaar, Mathieu van bijna 2 en Daniël*. 
Ik heb nog niet echt klachten, op wat gevoelige borsten en vermoeidheid na. Hoop dat het voor allemaal een goede zwangerschap gaat zijn!

Allemaal gefeliciteerd dames ?
Hier ook nog pril zwanger begin december uitgerekend. Vorige maand miskraam gehad met de 5weken dus nu heel erg onzeker en bang. Heb vanaf woensdag al iedere dag getest met de kruidvat test en de action en vandaag dan ook de clear bleu gedaan. Allemaal positief alleen de clear bleu staat wel een licht + die knalt er nog niet uit. Nu ben ik stik onzeker en bang omdat die niet zo eruit knalt. Meer mensen last van die een miskraam hebben gehad van te voren? 
Veel liefs x

Terug
Bovenaan