Uitgerekend december 2021

Hallo! Hier een topic voor iedereen die in december een kindje verwacht!<br /><br />Ik heb net vandaag een (vage) positieve test gehad dus nog heel erg pril! Maar wel dolgelukkig.<br /><br />En Gefeliciteerd allemaal!<br /><br />Er is een Facebook: https://www.facebook.com/groups/973421783192128/?ref=share <br />Uitgerekend December 2021 ? .<br /><br />Fijne zwangerschap allemaal!<br />

Ik ben nu zwanger van mijn derde kindje, en heb hiervoor 1 miskraam gehad. 
Mijn nod is morgen, maar ik ga er vanuit dat ik dan ook wel positief test :D 
Ik ben ongeveer 7 december uitgerekend denk ik, maar kan echt nog alle kanten op vanwege een vage cyclus :p

Gefeliciteerd allemaal!! Ik heb vandaag ook een positieve test. Nog een vaag lijntje, dus over een paar dagen nog een keer testen. Waarschijnlijk rond 7 december uitgerekend. Zwanger van de tweede, mijn eerst is bijna 11 maanden.

Leuk coolmom! Lekker klein leeftijdsverschil, hartstikke leuk!
Mijn kinderen zijn 4 en (bijna) 2! :) Dochter zal nog net geen 5 zijn als deze baby dan zou komen :D

Gefeliciteerd allemaal! Ik mag me ook aansluiten! Na een miskraam nu gelijk weer raak. Het is het eerste kindje dus heel spannend allemaal. Wanneer ik uitgerekend ben weet ik niet zo goed, miskraam was 14 feb, geen menstruatie gehad tussendoor en afgelopen vrijdag voor het eerst een licht positieve test, en vandaag een knal positieve test! Ik gok dat ik tussen de 4 en 5 weken zwanger ben.

Gebruiker ook welkom!
Gefeliciteerd :D. Was je al lang zwanger toen je de miskraam kreeg? Superfijn dat je nu meteen weer opnieuw zwanger bent geworden dus :D 
Wanneer gaan jullie je aanmelden voor de verloskundige? 
En zijn jullie streepjes al heel dik of ook nog zo vaag :p

Hoi allemaal, gefeliciteerd!
ik heb afgelopen vrijdag positief getest en ben 3 dec uitgerekend. 
M'n dochter wordt komende vrijdag 1 dus zitten lekker kort op elkaar. Voordat het toen raak was heeft ruim een jaar geduurd en nu dachten we 'we zien wel' en meteen raak... dus eigenlijk iets vroeger dan ideaal voor ons, maar evengoed heel blij!
22-4 eerste echo, altijd weer even spannend! 

Terug
Bovenaan