Uitgerekend december 2021

Kimmm welkom!! Wat leuk! Bijna een dreumes dus in huis. Fijn dat je nu meteen zo snel zwanger bent! Al zal het wel een beetje schakelen zijn als je rekening hield met dat het lang zou duren. Je hebt een vroege echo dan? Ben je dan 8 weken? Of reken ik verkeerd?
Ik heb me vannacht aangemeld online bij de verloskundige dus ik zal het nog wel horen wanneer ik een afspraak mag maken. Helaas nu een andere verloskundige dan de vorige zwangerschappen omdat die andere wat verder weg was en dat is met corona/opvang slecht te regelen helaas 

Dan 8 weken inderdaad!
Deze weken zijn zooooo moeilijk haha. En afwachten en niets kunnen zeggen. Vorige keer hadden we na de vroege echo meteen iedereen ingelicht. 
Komend weekend verjaardagsweekend (van donderdagavond tot en met maandagmiddag) dus zal lastig zijn om dan niets te kunnen zeggen, geen wijntje te doen en ook geen rauw vlees te eten in het bijzijn van anderen ;-) ben benieuwd of zij meteen iets door hebben of niet. 
Afgelopen vrijdag had ik me al bijna versproken tegen mijn moeder, die had niks door gelukkig. 

Ik had vrijdag middag meteen de verloskundige gebeld (dezelfde als vorige keer) dacht dan is dat maar geregeld en anders duurt het alleen maar langer (ze hebben maar 1 dag in de week echo-spreekuur daar, anders moest ik naar een ander echocentrum (waar ik heen moet voor alle overige echo's, ze doen alleen vroege echo zelf)). 
Heb ook alvast de kleine aangemeld bij kdv. Hoor zo vaak dat er geen plek is voor kindje 2 en dat je dan een andere moet zoeken. Dacht dat laat ik me niet gebeuren ;-) woon in een jonge nieuwbouwwijk waar een heuse babyboom gaande is.. super leuk natuurlijk maar wordt wel druk bij de opvang en op school straks haha

Oh haha ja slim om alvast aan te melden bij het kinderdagverblijf dan inderdaad! 
Ik zit echt een beetje te wachten op dat de verloskundige belt :p. Zij nemen contact op met mij, maar zit nu de hele tijd m'n telefoon dichtbij te houden. Zul je net zien dat ze morgen pas bellen.
Onze verloskundige maakt zelf helemaal geen echo's dus hier gaat alles in de praktijk. Ik baal er wel van dat m'n zoontje niet mee kan, dat had alles veel makkelijker gemaakt.. 
En ik zou ook zo graag m'n dochter een keer (van 4 dus) mee willen nemen naar de verloskundige om haar er echt bij te betrekken. Hopelijk mag dat in de zomer wel weer een beetje...
Succes met je weekend joh, haha lekkere timing. Ik vraag me af of dat nou echt heel erg opvalt. Als je normaal ook niet buitengewoon veel drinkt en zo :p

Ik heb ook de 19e een afspraak voor een echo en de intake bij de verloskundige. Ik heb dezelfde verloskundige als vorige keer.
Hebben jullie al last van iets? Ik merk dat ik erg moe ben..

Hee dat is leuk coolmom!
Ik ben ook bekaf. En ik geef nog borstvoeding en dat doet PIJN. Snel afbouwen dus nu...
Ik heb nu een andere verloskundige (dichterbij). Ben benieuwd!

Wat gezellig! Ik doe mee :)

Had gister mijn NOD, vandaag positieve CB test! Helemaal gelukkig, eerste kindje, eerste ronde en meteen raak!

Volgens de app 5 december uitgerekend :)

Stradolia welkom hier! Wat gaaf, meteen zwanger. 
Ook wel een omschakeling of niet? Je houdt nooit echt echt rekening met ronde 1 raak denk ik?

Terug
Bovenaan