Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben er vandaag ook achter gekomen dat ik zwanger ben, van mijn eerste kindje. Drie testen gedaan omdat ik het gewoon niet kon geloven. Volgens de berekening 1 dec uitgerekend. Morgen de verloskundige bellen voor afspraak. Hebben jullie al kwaaltjes?
@zwanger yes: Af en toe wat geborrel en steekjes in m’n onderbuik. En inderdaad pijnlijke borsten, gelukkig nog niet misselijk. 26 april afspraak eerste echo. Tot die tijd blijft het spannend!
Gefeliciteerd allemaal! Hier 24/3 een positieve test, 2 december uitgerekend zoals het nu lijkt. Ik ga 22 april voor de eerste echo, dan 8 weken? mijn 1e kindje, een meisje, is 16 maart 1 geworden?
Ik heb dus helemaal geen kwaaltjes... mijn borsten voelen nog normaal, af en toe een krampje in mn buik, en verder helemaal niks. Dat maakt me toch wel onzeker, zeker ook omdat het de vorige keer mis is gegaan in week 5 van de zwangerschap...
Wel leuk zoveel dames begin december uitgerekend! Gefeliciteerd allemaal!