Uitgerekend december 2021

He meiden,

Misschien vinden jullie het leuk om op Facebook mee te praten..
Voor iedereen die in december is uitgerekend!
https://www.facebook.com/groups/371347450659799/?ref=share

De pagina is privé en niet zichtbaar voor anderen 

Ook een leuk idee.  Er is inmiddels een groepsapp aangemaakt en een Facebook. Ik hou het bij de app!   
Voor de app kan je mailen naar oudersindebuurt@hotmail.com 

Ik ben ook uitgerekend in december en vind allemaal wel spannend maar heb er ook zin in . Vind leuk om contacten te krijgen met mensen die ook rond die tijd bevallen . 12 december.

Gefeliciteerd Daantje en Gebruiker! Hebben jullie je al aangemeld bij dr verloskundige? Spannend! ?
Ik houd het ipv what's app groepje en Facebook denk ik toch gewoon alleen bij kletsen op dit forum ?
De paasbrunches zijn qua eten goed gegaan, maar ik denk dat ik gisteren bij mijn ouders door de mand ben gevallen haha toen ik geen wijn hoefde ?. Nog 1,5 week en dan kan ik hopelijk een mooie echo laten zien ?

Hebben jullie al kwaaltjes? Hier nog niet echt gelukkig. Voel af en toe wat steekjes e.d. in m'n onderbuik en soms wat last van m'n onderrug. Heb ook het idee dat ik sterker ruik, maar nu ben ik ineens verkouden dus ruik niks meer haha. 

Ik heb ook steekjes in mijn onderbuik kaylee. En elke dag vanaf uur of 4 krijg ik menstruatie achtige krampjes. En pijn in mijn borsten en ben wat sneller licht in mijn hoofd met sporten en inspannen. O ja en de koffie smaakt me écht niet meer. Haha heel veeemd om te merken. 

Terug
Bovenaan