Uitgerekend december 2021

Ik vind trouwens de Zwangerschap+ app ook leuk om af en toe eens op te kijken. Bij m’n dochter keek ik er dagelijks op, nu minder vaak omdat je het al wel een beetje weet

Bij zwangerschap 1 is er vanuit dit forum een whatsapp groepje ontstaan waar ik nog steeds veel contact met de andere meiden heb, heel leuk om alles te kunnen delen. Zijn er mensen die dit leuk lijkt? Vind ik wat makkelijker dan het forum, en ook wat fijner met foto’s enzo

Haha nee, mijn vriend was er deze keer bij toen ik testte. De vorige twee keer niet, dus heb altijd gezegd dat het de derde keer wel gebeurd. Ja ben heel benieuwd hoe dat zal zijn, zo kort op elkaar. Onze oudste is van 29 november, dus zou zomaar dezelfde dag, of in iedergeval in de buurt geboren kunnen worden. 

Kimmmm mij lijkt het leuk om WhatsApp groepje te maken als er meerdere willen wil er me er ook graag bij aansluiten.
As donderdag maakt mijn schoonzus een echo die is verloskundige 5 weken en 4 dgn zagen we bij de eerste ook hartje al kloppen. Dus ben erg benieuwd donderdag.

Zo, na een hoop verhuisdrukte hier weer even bijgelezen. Super leuk dat er zoveel bij gekomen zijn!
Ik ben nu echt helemaal moe, vast een combinatie van het verhuizen en de zwangerschap. Dinsdag de vk echt maar eens bellen voor de eerste echo te plannen!
Whatsapp groepje lijkt me leuk! 

Ik vind een Whatsapp groepje ook wel leuk, maar ik heb er ook al een dus dat wordt misschien wel vrij druk voor me ?
Maargoed, kan er eventueel ook rustig aan mee doen, haha

Hallo, wat leuk om mee te lezen! Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb 1 april getest. Positief :) en vandaag nog maar keer getest. Kon het niet geloven. Zwanger van ons eerste kindje. Naar berekening 6 december uitgerekend.
Ben heel benieuwd naar de eerste echo.

Terug
Bovenaan