Uitgerekend december 2021

Iedereen gefeliciteerd!! Ik heb afgelopen vrijdag een positieve test gehad, zou nu volgens eigen berekening (en die van de app haha) 5 weken en 4 dagen zwanger zijn ?

Marley, mlena en Ruth Gefeliciteerd! 
Je hebt de Facebook gevonden dus, Ruth? Veel plezier daar! 
Er is een paar pagina's terug een optie voor eventueel een Facebook-pagina en een Whatsapp groepje. Maar uiteraard hier meeschrijven is ook helemaal leuk! 

Goedemorgen ladies!

Wat een leuk idee om een topic aan te maken voor de dames die in december uitgerekend zijn.
Ik heb afgelopen woensdag een positieve clearblue test gehad. Zoals het nu lijkt 3 december uitgerekend, nu 5 weken en 4 dagen zwanger.

Klein jaartje bezig geweest, blij dat het zover is. Voor ons samen is het ons eerste kindje, mn vriend heeft al 2 zoons.

Voor nu wacht ik op een telefoontje van de verloskundige om me verder in te schrijven en een afspraak in te plannen!

@zwanger yes, jaa echt hoor. Zoveel onzekerheid gehad de afgelopen maand dat ik het eigenlijk nog niet helemaal vertrouw. Zo stom haha. M'n vriend zegt al, die clear blue was duidelijk, geniet er nou maar van?
Maar denk dat ik dat pas echt kan als de verloskundige zegt dat het echt zo is?

Zit heel erg te twijfelen om vanmiddag toch nog een tweede en laatste clearblue te doen. Zonde van het geld, want de vermoeidheid en misselijkheid zijn in volle glorie aanwezig?‍♀️ maar dat geeft me misschien wel de laatste zekerheid.

Joh, zo duur is dat nou ooook weer niet toch? En als dat net de zekerheid geeft die je nodig hebt...
Zou het lekker doen :)
Ik ben benieuwd wanneer jij je echo mag!

Terug
Bovenaan