Uitgerekend december 2021

Hello!

Jeej vandaag een positieve zwangerschapstest! Vermoedelijk medio december uitgerekend. Kindje nummer 2. Zo spannend weer! De vorige zwangerschap alleen maar ziek geweest. Dus ondanks dat blij ben kijk ik heel erg op naar wat komen gaat. Alles voor de wondertjes!

Te, 'gefeliciteerd! Fijn dat je zwanger bent, maar het lijkt me geen fijn vooruitzicht.. was je de hele zwangerschap misselijk en moe of was er wat anders? Begint het nu al een beetje, het ziek zijn? :(

@zwangeryes ohhh vandaar dat jullie eerder zijn, nee ik woon in groningen. Jaa tandarts zei dat het geen kwaad kon. 

@emma jaa het is idd nog ver weg, dus ik zal geduld moeten hebben (;

Hier ook met 7 weken omdat we inderdaad ook via de medische molen zwanger zijn geraakt. 
Kan ik me indenken dat je dan inderdaad er erg tegen op ziet.  Ik weet niet hoe ik me ga voelen maar ik zie er ook wel tegen op. Mijn moeder was van haar zwangerschappen doodziek dat ze lange tijd in het ziekenhuis heeft gelegen dus hoop dat dit niet iets erfelijks is. Maar we gaan het zien.
Al mensen met "klachten"? Hier vrijwel niets, wat ook weer wat onzeker maakt. 

Gister contact met de verloskundige gehad. Mag vandaag bellen om een afspraak te maken voor een echo. Eerste echo zal in week 11 a 12 zijn, houdt in tussen 10 en 23 mei pas ?. Zal toch eens checken straks of ik zelf ook een korte echo kan aanvragen, op de website van de echo praktijk staat van wel, maar verloskundige gaf aan van niet.

Verder heb ik 10 mei intake via videobellen en 11 mei telefonisch contact over de eventuele vroege onderzoeken.

Lijkt nog zover weg nu, maar tijd zal vast voorbij vliegen!

Alyda als het bij jouw verloskundige niet kan kan je ook andere echobureaus of echocentrums vragen, want van corona mogen pretechos toch echt wel weer. Bij mijn echobureau kan je wel weer een pretecho laten maken, ook gewoon tussen de 7 en 12 weken. 
Schorpioen ik heb nog niet echt kwaaltjes hoor. Hoeft niks te zeggen. Hopelijk heb je je moeders ellende niet geërfd!

Zwanger yes, de verloskundigenpraktijk waar ik nu ingeschreven ben doet zelf geen echo's, dus moet sowieso naar een apart echobureau. En daar staat op de site idd dat ze vanaf eind februari wel weer pretecho's en op eigen verzoek echo's doen. Dus zal wel loslopen :). Zal straks even bellen.

Haha nee mijne doet dat ook niet zelf. Maar ik heb een echobureau op een kwartier rijden en een echobureau op 25 minuten rijden de andere kant op. Dus mocht de ene het niet willen doen dan had ik de andere geprobeerd. :D .
Heb je gebeld? En kon het? 

Terug
Bovenaan