Uitgerekend december 2021

Bij mij is het heel wisselend. De ene dag moet ik meerdere keren naar het toilet. De andere dag helemaal niet. Ik probeer zo veel mogelijk water te drinken al heb ik totaal geen dorst en ook geen honger. Ik heb enorme maagpijn sinds begin vorige week en ben extreem moe. 
Haha, libido hier is ook 0 ?. 

Haha hier ook 0 libido, zelfs knuffelen heb ik geen zin in ?. En misselijkheid wordt echt steeds erger. Vanochtend mijn ontbijt er uitgegooid, vorige ochtenden bleef het bij kokhalzen. En eerst alleen voor het eten misselijk en nu de hele dag. Bahbah. Werken (kon afgelopen dagen thuis werken) gaat nog net. Ik ga eerst de gember enzo proberen en als dat niet werkt ga ik die Nux vomica d3 druppels eens bestellen. Myrte zei jij dat? Werken ze bij jou (nog)??

Haha wat grappig om te lezen hier ook nulllll libido ! ? Kwaaltjes wisselen ook enorm. Ben wel dagelijks veel moe vooral de ochtende heb nu ook wel steeds wat meer een misselijk gevoel vooral wanneer ik honger krijg. Hebben jullie ook soms zo'n vieze smaak in je mond? Dat is hier soms zo erg. Borsten doen vaak zeer gisteren enorm erg en vandaag weer een stuk minder vind het nog steeds erg lastig dat er sommige dagen tussen zitten die dan naar mijn idee te goed gaan dus helemaal geen kwaaltjes zijn er dan.. 

Haha Emma ik wil ook niet eens knuffelen haha, helemaal geen zin in ? Komt ook door de misselijkheid denk ik!

Nux vomica gebruik ik nog steeds inderdaad! Maakt de misselijkheid een stuk minder. Het gaat niet weg maar het is wel beter te doen.Ik had eerst de druppeltjes van A. vogel maar die bestaan voor 50% uit alcohol. Je kunt ze gewoon pakken als je zwanger bent maar kwam er daarna achter dat ze er ook in pil vorm zijn (van VSM).
De druppeltjes smaken ook een beetje gek en de pilletjes zijn smaakloos en kun je gewoon op laten lossen in je mond.
Dus ik zou dan voor de pilletjes gaan! Vooral sochtends is dat een stuk fijner (ik word altijd enorm misselijk wakker)
Als dat niet helpt dan zijn er veel middeltjes op recept zei de verloskundige. Maar gembercapsules en Nux vomica zijn homeopathisch dus vind dat wel fijn om dat eerst te gebruiken totdat ik overga op medicijnen ☺️

Mijn smaak is trouwens ook zo enorm aan het veranderen..Normaal at ik sochtends altijd een boterham met pindakaas maar ik krijg pindakaas met geen mogelijkheid meer weg.
Ik wil vooral droge dingen eten, zolang het maar niet vloeibaar is. Van soep krijg ik bij de geur al rillingen bijvoorbeeld en ben ik meteen super misselijk haha!
Nadeel is dat ik fruit ook zoveel minder lekker vind.
Droge crackers en brood met kaas (en vooral brie?! ?) vind ik wel lekker om te eten.
Ohh en de hele dag zin in chips! Gelukkig hebben we dat nooit in huis ?

Hallo Dames,
ik wil ten eerste iedereen van harte feliciteren! ??
Mijn test was vorige week ook positief en ben uitgerekend op 16 december. 

ik sluit me graag aan bij de groep!

Haha.. heel herkenbaar dit. Mijn smaak is ook totaal verandert. Vooral van eten met een overheersende geur kan ik echt niks hebben nu. Als mijn vriend iets heeft gegeten wat ik vind stinken dan moet hij ook niet bij me in de buurt komen. ? Ik word zelfs misselijk van mijn Rituals geurstokjes en parfum. ? Ik hou nu alles zo neutraal mogelijk.  Tegen de misselijkheid en maagpijn heb ik een drankje van de apotheek genaamd Antagel gehad maar het werkt vooral om regelmatig kleine beetje te eten.  Iemand tips tegen de vermoeidheid? Ik ben niet vooruit te branden. Zelfs na een kleine wandeling val ik al in slaap. ? Echt super leuk trouwens om hier met soortgenoten te praten. ?

Terug
Bovenaan